A Volkswagen Golf GTI jövőre ünnepli 40. születésnapját. A Volkswagen ennek a történelmi eseménynek a tiszteletére alkotta meg jövőbemutató jubileumi modelljét, az új Golf GTI Clubsport modellt.
A Golf GTI Clubsport szériagyártás közeli formában tanulmányautóként mutatkozik be a nagyközönségnek és tartja világpremierjét 2015. május 14-én a legendás Wörthi-tavi GTI találkozón. A Golf GTI Clubsport 195 kW (265 lóerő) teljesítményével (amely 35 lóerővel több, mint a Golf GTI Performance által kínált) és a Boost üzemmódban időszakosan még elérhető kereken 10 százalékos teljesítménytöbblettel 2016 elején a valaha sorozatgyártásban készült legerősebb GTI modellként indulhat a piacok meghódítására. A jubileumi modell azonban nem csupán nagy teljesítményű motorral, hanem egyéni belső térrel és exkluzív karosszériaelemekkel debütál majd.A külső megjelenést érintő változások között találjuk a teljesen újragondolt első lökhárítókat, az új küszöbléceket, az újratervezett és aerodinamikailag tökéletesített tetőspoilereket és a saját tervezésű hátsó légterelőt. Ezek a jellegzetes elemek azzal a céllal készültek, hogy a GTI teljesítménye tovább javuljon és általuk a forma és a funkció tökéletes összhangba kerüljön. A Boost üzemmódnak köszönhető igen tekintélyes teljesítmény és a jelentősen megnövelt leszorító erő együttesének hála a Golf GTI Clubsport menetdinamikai szempontból a motorsport világát idézi.
Ezen fejlesztések eredményeként az autó vezethetősége igen magas sebességnél is stabil marad. Ehhez társul még az a lélegzetelállító kanyarsebesség, amelyet az autó lehetővé tesz. Mindezen tulajdonságai egyértelműen bizonyítják, hogy a Golf GTI Clubsport sportautó a javából.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


