A Suzuki Motor Corporation 2017. július 12-én, Japánban útjára bocsátotta új, hibrid rendszerrel felszerelt Swift kompakt autójának változatait.
A Suzuki egyedi, Swift HYBRID SG és Swift HYBRID SL új verzióiba beszerelt hibrid rendszere a motor–generátor egységet (Motor Generator Unit, MGU) kombinálja a robotizált kézi váltóval (Auto Gear Shift, AGS). Az MGU kompakt hajtómotor, amely késleltetés nélkül képes nagy mennyiségű energia leadására, az AGS pedig könnyű, kompakt és hatékonyan működő váltó. A hajtás motoregységgel végzett rásegítése mellett a rendszer automatikusan leállítja a motort és elektromos (EV) üzemre vált, ha a jármű állandó sebességgel mozog vagy lassan halad.
A rendszer kétféle vezetési módot tesz lehetővé, így a vezető választhat az energikus vagy az üzemanyag-hatékonyságot célzó vezetési stílus között, ahol gyakrabban használja az EV üzemmódot. A Swift kiváló vezethetőségének megtartása mellett az AGS és az MGU segítségével a kiemelkedő üzemanyag-hatékonyság (3,125 l/100 km*) mellett a közvetlen vezetési élmény is megmarad.
A jármű tömege 1000 kg alatti, így Japánban jogosult a gazdaságos autókra vonatkozó adókedvezményre.
A Swift HYBRID SL variációban a kormányra helyezett váltófülekkel a vezető kiélvezheti a gyorsulás érzését és a sportos váltás élményét is. Ezenfelül alapfelszereltségként érhetők el a fejlett biztonsági funkciók, többek között az ütközések hatását csökkentő kétérzékelős fékasszisztens (Dual Sensor Brake Support, DSBS), amely egy egylencsés kamera és egy lézerszenzor adatainak összevetésével érzékeli a gyalogosokat és az autó előtt haladó járműveket. Biztonsági felszereltségként érhetők el továbbá az SRS függönylégzsákok és az első üléshez tartozó SRS oldallégzsákok.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)

































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


