A Lexus új RC F GT3 versenyautója bizonyította ütőképességét, amikor a hétvégén, a német VLN hosszú távú bajnokságban első ízben rajthoz állva géposztályában győzelmet aratott a legendás Nürburgring versenypályán.

Az európai Farnbacher Racing és Emil Frey Racing csapatok által indított, két darab RC F GT3 az első és második helyen végzett az SPX prototípus kategóriában, illetve a tizedik és tizenegyedik helyen az összesítésben.
Mindkét autó 28 teljes kört tett meg a Nürburgringen, ugyanannyit, mint az összesített győztes, ami újabb bizonyítéka az autó ütőképes, egyenletes tempójának.
Az eredmények különösen fontos mérföldkőnek számítanak abban a programban, amely keretében 2015 során az új Lexus RC F GT3 versenyautó finomhangolása folyik.
A Farnbacher Racing és az Emil Frey Racing közreműködnek az RC F GT3 fejlesztésében; a csapatok a németországi autóklubok által, a Nürburgringen szervezett, hosszú távú versenyekből álló VLN széria további futamain is rajthoz állnak az autóval.

Emellett a japán LM Corsa csapat a 2015. évi Japán Super GT bajnokság GT 300 géposztályában nevezett be az RC F GT3 versenyautóval.
A Lexus RC F GT3 a különböző nemzetközi bajnokságban induló, grand tourer jellegű versenyautók számára kiírt GT3 előírások szerint épült.
A versenyautó alapját a Lexus RC F sportkupé adja, ám annál alacsonyabb, szélesebb, és csupán 1250 kilogrammot nyom.
A versenyautó az RC F 5,0 literes V8-as erőforrásának módosított változatát kapta meg; ennek teljesítménye meghaladja az 540 lóerőt (400 kW).





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)

































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


