Az új Ford Ranger Thunder drámai stílussal és még magasabb felszereltséggel gazdagítja Európa legkelendőbb pickupját*; az első vásárlók 2020 nyarának végén vehetik át új autójukat.
Az európai piacon mindössze 4500 példányban kapható Ranger Thunder exkluzív külső és belső dizájn-megoldásokkal varázsolja még izgalmasabbá a 2020-as Év Pickupját, alapáron kínálva a legnépszerűbb extrákat – ugyanakkor a tervezők arra is ügyeltek, hogy szemernyit se csorbuljon az autó SUV-stílusa, személyautós komfortja, bőséges szállító kapacitása és vontató képessége. A modellből várhatóan 130 darabot értékesíthetnek a magyar márkakereskedők, ami méltón jelzi a Ranger itthoni népszerűségét.
A Ford 2,0 literes EcoBlue dízelmotorjának Bi-Turbo változatával hajtott gép teljesítménye 213 LE, forgatónyomatéka pedig 500 Nm, és az erőforráshoz tízfokozatú automata sebességváltó csatlakozik, amely mind az országúton, mind pedig terepen simán kapcsolva, erőlködés nélkül továbbítja a kerekek felé a vonóerőt.
A rendkívül népszerű Ranger Wildtrak sorozatból kialakított Ranger Thunder hatásosan ötvözi a látványos megjelenést, az optimális vontató képességet és kemény négykerékhajtást.
“Az új Ranger Thunder ütős látványa vonzó lesz majd azoknak a vásárlóknak, akik nem félnek kitűnni a tömegből,” vélekedett Szabó Attila, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója. “Ez a sokoldalú, kényelmes és stílusos modellváltozat ugyanolyan kemény, mint amilyen karizmatikus.”
Kemény és látványos dizájn
A Ranger Thunder egyetlen kivitelben készül, és a szemet gyönyörködtető dizájn-megoldások látványosan kihangsúlyozzák az autó exkluzív jellegét és lehengerlő karakterét.
A Sea Grey fényezéshez tökéletesen illenek az exkluzív 18 colos fekete könnyűfém keréktárcsák, akárcsak az Ebony Black árnyalatú hűtőrács, hátsó lökhárító, ködfényszóró-foglalatok, plató-kiegészítők és kilincsek. A hűtőrács és a sportos bukócső vörös betétei izgalmasan ellenpontozzák a karosszéria markáns árnyalatát; mindezt háromdimenziós hatású “Thunder” emblémák egészítik ki az első ajtókon és a platóhátfalon, illetve egy matt fekete “Ranger” logó.
A sötétített foglalatú LED fényszórók is az alapfelszereltség részei, akárcsak a hátsó lámpatestek sötétített keretei. A Ranger Thunderhez platóbélés is tartozik, valamint Black Mountain Top platólezáró roló – mindkettő népszerű extra a Ranger-vásárlók körében. Az autó kínálatában igazi újdonság a most először megjelenő, praktikus raktérleválasztó rendszer.
A kényelmes és karakteres utastérben az Ebony árnyaltú bőrrel kárpitozott üléseket vörös, dombornyomású “Thunder” logó díszíti, és ugyanilyen árnyalatú varrás látható a kormánykeréken, az üléseken, a műszerfalon és a kabin több más pontján is. Az alapáras fekete padlószőnyegek élénk kontrasztot alkotnak az egyedi, vörös fénnyel megvilágított küszöbburkolatokkal.
Jól bevált hajtáslánc
A Ranger Thunder erőteljes Bi-turbo 2.0 EcoBlue dízelmotorja kimagasló vonóerőt kínál; az alacsony fordulatszám-tartományban két, sorba kötött turbótöltő együttes működése javítja a forgatónyomatékot és a gázreakciókat. Magasabb fordulatszámnál a kisebb turbótöltő leáll, és a nagyobb turbótöltő biztosítja a motor csúcsteljesítményét.
A Ford 10 fokozatú automata sebességváltója már a Ford F-150 pickupban és a Ford Mustangban is bizonyította teljesítményét és strapabírását. A szélesebb fokozatkiosztás élénkebb gyorsulást, jobb gázreakciót és kedvezőbb üzemanyag-fogyasztást biztosít. Valós idejű, adaptív váltásütemező algoritmusok segítenek abban, hogy a váltó a megfelelő időben mindig a megfelelő fokozatot kapcsolja.
A Ranger Thunder magas szintű off-road képességeiről a Ranger jól bevált négykerékhajtási rendszere gondoskodik. Az autó NEDC-ciklusban mért legalacsonyabb üzemanyag-fogyasztása 7,8 l/100 km, CO₂-kibocsátása pedig 205 g/km (WLTP: 9,1 l/100 km és 239 g/km).
2019-ben a Ranger az eddigi legjobb évét zárta az európai piacon, ahol a modellből 52.500 példány talált gazdára.* Magyarországon tavaly 2653 új Ranger kelt el, ami a Pick-up szegmens 45 százalékának felel meg.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)



































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


