Egy amerikai tuningműhely rájött, mivel tehetné még izgalmasabbá a Lexus jelenlegi F-modelljeit. Az ötliteres szívómotorra kompresszort illesztenek – az eredmény önmagáért beszél, pontosabban üvölt.

Az észak-amerikai Pennsylvania államban működő RR Racing alapítója, Rafi Raban az ezredfordulón kezdett sportautók tuningolásával foglalkozni. Cége ma a fékrendszerektől kezdve a futóműveken át a hajtásláncokig teljes körű csomagot kínál számos gyártó típusaihoz; specialitásuk a kompresszoros teljesítménynövelés.
Miután 2016-ban nagy sikereket értek el az azóta már nem gyártott Lexus IS F-hez kínált kompresszoros kittel, amely 634 lóerőre növelte az autó teljesítményét, a továbbra is forgalomban lévő RC F és GS F modellek felé irányították figyelmüket. A több mint egyéves fejlesztőmunka és mintegy 16 ezer tesztkilométer után bemutatott tuningcsomag minden várakozást felülmúlt.
A teljesen áthangolt motorvezérlés, az ékszíj helyett külön rendszerről meghajtott, másodpercenként közel 490 litert szállító, 90 000/perc fordulatszámon üzemelő Rotrex kompresszor, az egyedi gyártású szíjfeszítők, a dupla lefújószelep, a hatalmas intercooler és a szénszálas szívócső összehangolt munkájának eredményeként a gyárilag 477 lóerős 2UR-GSE blokk teljesítményét több mint 200 lóerővel növelték meg. Az RR670 kitt elnevezése a motor gépi lóerőben megadott teljesítményére utal, ez a nálunk használatos metrikus lóerőben kifejezve 679 LE.
Ezt a teljesítményt normál üzemanyaggal éri el a Lexus 5.0 literes sportmotorja, ám az RR Racing itt még nem tekinti befejezettnek a munkáját: kívánságra átépítik etanol üzeműre a rendszert, ami 760 lóerős csúcsteljesítményt eredményez. A munka szépséghibája, hogy ezeket a készleteket hivatalosan csak pályahasználatra forgalmazhatja a műhely – elhanyagolható kellemetlenség, ha cserébe ilyen mennyei hangorkánban részesülhetünk…





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)

































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


