Múlt hét szerdáján, azaz március 1-én érkezett hazánkba a várva várt Lada Vesta, alig egy hét alatt pedig több mint húszan szerettek bele az új generációs Ladába.
Az első eladás az első napon, még nyitás előtt a Lada Pécsnél realizálódott – egy fehér LadaVesta Comfort talált gazdára. Az vevő nagyon lelkes, az értékesítő nagyon ügyes volt: az első LADA Vestát trélerről adták el, az autót a vevő csak az interneten látta.
Tehát mondhatjuk, hogy épp csak elindult az értékesítés, a Vestákra pedig óriási az érdeklődés. Egy hét alatt több mint húsz autó kelt el, szinte mind a LUX típusú – az első trélerekkel kizárólag a legmagasabb felszereltségű modellek érkeztek meg. Ennek ellenére a rendkívül jól felszerelt Comfort Vestákból is eladtak már, ám ezek az autók egyelőre még nincsenek az országban.
Az első autót a Lada Pécs értékesítette, egy fehér Lada Vesta Comfort talált gazdára. A vevő két hónapja látogatta rendszeresen a szalont, gondolkodott Kalinán és Grantán is, többször vett részt tesztvezetésen. Egyértelmű volt a vásárlási szándék, de nehéz volt választani. Azonban mikor kiderült, hogy március 1-én megérkezik a Lada Vesta, a vevő döntött. Még nyitás előtt hívta a kereskedést és a kora reggeli órákban már alá is írták a szerződést. Tették mindezt autó nélkül, ugyanis a Comfort felszereltségű autók még nincsenek az országban. De hát ilyen a Lada szerelem, 2015 decemberében a legelső Lada is így kelt el a márka visszatérésének első napján.
A második Vestát a Lada Császár adta el Pápán, ott fiatalember választott egy karneol piros Lada Vesta Luxot. A dobogó harmadik fokán a Lada Miskolc áll, ők szintén egy LUX felszereltségű platina színű Vestát adtak el. Mindegyik vevőről elmondható, hogy nyomon követték a Lada márka visszatérését, fontolgatták egyéb modellek vásárlását is, de a Vesta megérkezésekor egyértelmű volt a döntés. Volt, aki használtautóban gondolkodott, de olyan is, aki Lexust cserélt luxus Ladára. Hiába a Lada szerelem nem ismer határokat.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


