A 47 éves szakember 2016. október 1-jétől tölti be a nyugdíjkorhatárba lépő Dr. Klaus Draeger aktuális munkakörét a BMW AG-nál.
A BMW AG felügyelő bizottsága tegnapi ülésén Markus Duesmann-t jelölte ki a vállalatcsoport igazgatótanácsának beszerzésért és beszállítási hálózatért felelős új tagjává. A negyvenhét éves szakembernek 2016. október 1-jén adja át aktuális munkakörét a jelenleg ötvenkilenc esztendős Dr. Klaus Draeger, aki a német törvényben meghatározott nyugdíjkorhatár elérésével köszön le az igazgatótanácsból.
Markus Duesmann gépészmérnökként csatlakozott a BMW Group-hoz 2007-ben, az egykori BMW Sauber Forma-1-es csapat versenyautó-hajtásláncért felelős vezetőjeként. Ezt követően a Driving Dynamics részleg irányítója, majd a vállalatcsoport járműfejlesztési divíziójának hajtáslánc-technológiákért felelős vezetője lett, ahol jelenleg is dolgozik.
Miután megszerezte gépészmérnök diplomáját, Dr. Klaus Draeger gyakornokként kezdte meg karrierjét a BMW Group-nál, 1985-ben. 2006-ban lett a vállalatcsoport igazgatótanácsának tagja, ahol 2012-ig a járműfejlesztési divízióért felelt, azóta pedig a nemzetközi gyártási hálózat beszerzési és beszállítói infrastruktúráját irányítja.
„Markus Duesmann személyében egy rendkívül elismert szakember és példás vezető kezébe adjuk a beszerzés és a beszállítói hálózat irányításának felelősségét, amellyel tovább folytatódhat a BMW Group sikertörténete” – nyilatkozta Dr. Norbert Reithofer, a BMW AG felügyelő bizottságának elnöke. „Szeretném megköszönni Klaus Draeger-nek azt a több mint harminc éven át tartó kiváló munkát, amellyel úttörő sikerekhez segítette hozzá a vállalatcsoportot. A BMW AG igazgatótanácsának járműfejlesztésért felelős tagjaként végigvezette a BMW EfficientDynamics stratégia megvalósítását és a teljes modellpalettát behálózó digitális járműkapcsolati rendszer kialakítását, miközben a BMW i égisze alatt az elektromos hajtáslánc vízióját is életre keltette. Amint átvette a beszerzési és beszállítói hálózat iránti felelősséget, munkáját a partnerekkel és a beszállítókkal kialakított szoros együttműködés és az egyenértékű partnerkapcsolatok jellemezték. Irányítása alatt alakult ki a vállalatcsoport jövőbe mutató beszerzési politikája, az innovációra, a minőségre, a rugalmasságra és a költséghatékonyságra összpontosító szemlélet jegyében” – zárta gondolatait Dr. Norbert Reithofer.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)






























![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)



![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


