Több ezer Volkswagen tette tiszteletét a Hungaroringen múlt hétvégén, szombaton.
Nem véletlen, hiszen október elsején rendezték az ötödik Volkswagen-találkozót, ahol szinte az összes típus modelljei felsorakoztak. Izgalmas autócsodák és színes programok várták az érdeklődőket a mogyoródi versenypályán lebonyolított rendezvényen, ráadásul egy Golf V is gazdára talált főnyereményként.
Az igazi márkafanatikusok egyébként már egy éve készültek október első hétvégéjére. Golf, Transporter, Bogár, Passat, Scirocco, Corrado, Polo, Jetta, Bora és Vento – ezek a típusok sorakoztak a mogyoródi versenypálya területén, egymástól jól szeparáltan. A középpontban persze ezúttal is a Golfok voltak, 300 csodaszép vagy éppen különleges modell parkolt a paddockban.
Itt egyébként is sok program várta a látogatókat, ahol a férfiak mellett a hölgyek és kortól függetlenül a gyerekek is jó érezték magukat kivétel nélkül. A zene kedvelőire két koncert is várt ezen a területen: 11 órakor a Kowalsky meg a Vega, 16 órától Sub Bass Monster lépett fel a rendezvény nagyszínpadán.
Amellett, hogy idén is több ezer jármű érkezett a Hungaroringre, a Volkswagen gyárból érkező egyedi darabokra is érdemes volt kitekinteni: a márka ugyanis elhozta Magyarországra azt a 310 lóerős Golf GTI Clubsport S-t, amely jelenleg a legjobb köridővel rendelkezik a Nürburgringen az elsőkerék-hajtású kategóriában, de a helyszínen volt a 400 lóerős Golf GTE Sport és az 503 lóerős Golf Design Vision GTI tanulmányautó is.
A szériagyártású modellek közül bemutatkoztak új modellek is, mint például az up!, az e-up!, valamint az Amarok.
A Hippifalu szokásához hűen a hamisítatlan flower-power hangulatba repítette a közönséget, de nem csak a hippi életérzés, hanem komoly programok is kínálkoztak.
Részt lehetett venni a The Transporter–Bullimpián, ami egy látványos és szórakoztató játékot jelentett Transporterekkel, emellett pedig Touaregeket, Tiguanokat és új Amarokot is tesztvezethettük a Hungaroring területén található 30 hektáros erdő hegy-völgyes útjain, de akár utasként is megtehettük a rázós terepet a Forrest taxikkal. Az egész napos buli lezárásaként is a Hippifalu szolgált, a vállalkozó kedvűek kint alhattak a versenypálya területén.
Az ötödik Volkswagen-találkozón mindezek mellett érdemes volt egy 100 forintos tombolát is vennünk, ezen lehetett ugyanis megnyerni a szinte gyári állapotára felújított Golf V modellt. A kocsi 90 ezer kilométert futott, éppen ezért sok gond nem is volt vele, de ennek ellenére a Fáy utcai márkaszerviz elvégzett egy teljes karbantartást a négykerekűn, s kapott egy komoly optikai tuningot is, aminek köszönhetően vagányabb lett a nyereményautó megjelenése.
Még több fotó: Autóaddikt.hu Facebook oldal
A cikkhez tartozó fényképeket Canon technikával készítettük. Együttműködő partnereink: ASUS, Acer Hungary, Sony, Canon, Camera Kft. Utómunka hardver: ASUS, Acer, Gigabyte
                




![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)








































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


