A BMW 3-as limuzin a bajor prémiumgyártó márkatörténetének eddigi legsikeresebb autója, amely egy modellben egyesíti a BMW iránymutató értékeinek legjavát.
A legendás sportlimuzin hetedik generációja a 2018-as Párizsi Autószalon fénypontjaként ünnepli világpremierjét. Az újdonság első ízben a BMW hivatalos párizsi sajtótájékoztatóján, 2018. október 2-án, közép-európai idő szerint délelőtt 9 órakor gurul ki a reflektorfénybe, a bajor prémiummárka számos új modelljének gyűrűjében. Az eseménynek a párizsi autószalon 5-ös csarnokában felépített BMW-stand ad otthont.
Ugyanezen a napon, közép-európai idő szerint délután 16 órakor a média képviselői exkluzív betekintést nyerhetnek a BMW párizsi standján azon formanyelvi részletekbe, vadonatúj technológiai megoldásokba és járműkapcsolati innovációkba, amelyek az új BMW 3-as limuzin karakterét együttesen meghatározzák. A „Get Together – Get Your Story” mottó égisze alatt megrendezendő sajtóesemény keretein belül Harald Krüger, a BMW AG igazgatótanácsának elnöke, a müncheni központú vállalatcsoport igazgatótanácsának három tagja, így Pieter Nota (BMW-értékesítés és márkamarketing), Klaus Fröhlich (járműfejlesztés) és Dr. Nicolas Peter (pénzügy), valamint az egyes járműfejlesztési részlegek megannyi szakértője is mélyebb beszélgetésekbe elegyedik majd az újságírókkal és riporterekkel az új BMW 3-as limuzinról.
A 2018-as Párizsi Autószalonon tartja autószalon-premierjét az új BMW Z4 és az új BMW 8-as Coupé, mialatt a francia fővárosban a BMW X5 negyedik nemzedéke és az új BMW M5 Competition sportlimuzin (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 10,7 – 10,8 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 243 – 246 gramm / km) is világpremierjét ünnepli.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


