A Ford Magyarország korábban bejelentette, hogy a Ford globális Ford+ Plan stratégiának megfelelően itthon is átszervezi működését.
A Ford tovább folytatja globális autóipari tevékenységének átalakítását, felgyorsítva ultramodern, elektromos, hálózathoz kapcsolódó járműveinek fejlesztését és széles körű elterjesztését, mindeközben pedig fokozza a vállalat működési teljesítményét, és mérnöki és ipari képességeinek teljes kiaknázására törekszik.
A Ford+ terv lényege, hogy három különálló, de stratégiailag egymásra épülő autóipari üzletág – a Ford Blue és a Ford Model e és Ford Pro – megalakításával elősegítse a növekedést és az értékteremtést, és olyan helyzetbe hozva a Fordot, hogy felülmúlhatja a többi nagy múltú autógyártót és az elektromos járművek piacán jelentkező új vetélytársait is.
A globális átalakulást lekövetve a Ford Magyarország is átalakítja működését.
A Ford Blue és Model e üzletágak vezetésére Károly Róbertet, a Ford személyautókért felelős értékesítési igazgatóját kérte fel a management.
„A Ford Model e a Ford innovációját és növekedését biztosító üzletágunk; a világ legjobb szoftver-, elektromos- és autóipari tehetségeiből álló csapata dolgozik azon, hogy hihetetlenül jó elektromos járműveket és digitális élményeket alkossanak a Ford-vásárlók új generációi számára. A Ford Blue küldetése, hogy még izgalmasabbá tegye a belsőégésű motoros autók üzletágát, megerősítse sikeres és ikonikus járműcsaládjainkat, és – hihetetlen szolgáltatások és élmények révén – tovább fokozza ügyfeleink lojalitását. A Ford Blue lényege, hogy az egy évszázad alatt összegyűlt ipari tudásunkat optimálisan hasznosítsuk a jövő építésében, olyan modelleket élményeket és szolgáltatásokat hozva el a magyar vásárlóknak, mint például az ikonikus Ranger és Raptor pickupokat, az európában idén debütáló Bronco és az örök kedvenc Mustang.” mondta el Károly Róbert a Ford Model e és Ford Blue üzletág magyarországi vezetője.
A jövőben a flotta ügyfelek és haszonjármű értékesítés teljeskörű managementjét a Ford Pro üzletág igazgatójaként Bagyó Dávid látja el.
A Ford Pro üzletág átfogó szolgáltatásokkal javítja az európai haszonjármű és flotta vásárlók produktivitását, szoftverekkel és digitális megoldásokkal segítve a járműflották munkáját.
Ford Pro bevezetése lépésváltást jelent az európai járműflották produktivitása terén, hiszen folyamatosan jelennek majd meg azok az innovatív, digitális megoldások, amelyek javítják a járműflották rendelkezésre állási idejét, és csökkentik az üzemeltetési költségeket.
A Ford Pro egyedülállónak számít a haszonjármű-szektorban, hiszen teljesen integrált, digitális megoldásokkal segít ügyfeleinek flottáik működtetésében, méghozzá páratlan kényelmet és hatékonyságot kínálva, akár dízel- vagy benzinmotoros autókat, akár tisztán elektromos hajtású modelleket üzemeltetnek – sőt még akkor is, ha nem Fordokat használnak.
„Magyarországon a Ford immár zsinórban tizenkettedik éve az első számú márka a haszongépjárművek piacán, és ez szilárd alapot biztosít a Ford Pro célkitűzéséhez. Flotta értékesítési és haszonjármű-csapatunk eddig is arra összpontosított, hogy segítsen felpörgetni ügyfeleink üzletmenetét, és a Ford Pro megjelenése új szintre emelte ezt a törekvésünket,” vélekedett Bagyó Dávid a Ford Pro magyarországi igazgatója.
“A Ford Pro nem pusztán a tisztán elektromos hajtású járművek új generációját kínálja majd, de velük együtt az iparág legjobb digitális szolgáltatásait flotta ügyfeleink számára, így vásárlóink a termelékenység és a növekedés új korszakára számíthatnak.”
A magyar és a cseh piac működését ügyvezető igazgatóként továbbra is Kővágó-Laky Andrea irányítja.
„A Ford+ terv a vállalat legnagyobb átalakulása azóta, hogy Henry Ford megkezdte a T-Model tömeggyártását. Lehetőséget biztosít a növekedésre és az értékteremtésre. Az itthon megalakuló új szervezetet is ennek a stratégiának a szellemében alakítottuk ki, hogy a Ford Blue és a Ford Model e és Ford Proüzletágak segítségével hatékonyabban tudjuk kiszolgálni itthoni ügyfeleinket, és segítsük az ügyfelek felkészülését az elektromos jövőre.” – mondta el Kővágó-Laky Andrea.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)
































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)

![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


