A CUPRA márka a 2019-es Genfi Nemzetközi Autószalonon leplezte le a CUPRA Ateca Special Edition modellt, amely megnövelt teljesítményszinttel, még kifinomultabb és vonzóbb formában mutatta be a nagyteljesítményű SUV modellt.
A CUPRA Ateca megjelenésével egy új, nagy teljesítményű járművekről szóló időszak vette kezdetét, amelyben megismerhetjük a sportosság mai modern értelmezését.
A CUPRA Ateca továbbra is egyedülálló modell marad szegmensében, amely tökéletesen illeszkedik az ügyfelek igényeihez. A CUPRA Ateca Special Edition bemutatásával az eredeti modell feltűnő külső megjelenését, stílusos belső kialakítását és kiemelkedő teljesítményét még tovább fokozták.
A CUPRA Ateca Special Edition kifejlesztésével a márka a SUV rajongók kedvére kívánt tenni egy limitált darabszámban elérhető exkluzív modellváltozattal. Antonino Labate, a CUPRA stratégiai, üzleti, fejlesztési és operatív igazgatója részletezte a vállalat céljait ezzel az új modellváltozattal: „A CUPRA elképzeléseinek egyik központi értéke az egyediség. Ahogy a tavalyi évben a CUPRA R esetében tettük, most is a legsikeresebb modelljeinkre épülő, limitált darabszámban készülő járművel készültünk, hogy meglepjük azokat az autórajongókat, akik szenvedélyesen vonzódnak az exkluzív tervezésű termékekhez. A CUPRA Ateca Special Edition bemutatásával egy kisipari keretek között készült járművel léptünk a személyre szabhatóság következő szintjére.”
A CUPRA Ateca Special Edition szíve és lelke a piac technológiailag egyik legfejlettebb erőforrása, egy turbófeltöltésű, közvetlen befecskendezésű négyhengeres 2.0 TSI benzines aggregát, amely figyelemre méltó 300 lóerő teljesítményre képes, maximális forgatónyomatéka pedig 400 Nm. Az ember és a gép összhangja pedig a pontos, hétfokozatú kettős tengelykapcsolós (DSG) sebességváltónak, a 4Drive összkerékhajtási rendszernek és a progresszív kormányzásnak köszönhetően hibátlan.
A CUPRA Ateca Special Edition azonban most még magabiztosabban, frissebben és önbizalommal telve lép színre, köszönhetően olyan újdonságok egész sorának, amelyek még inkább kiemelik a modellt a versenytársak közül.
Feltűnő jelenség: a külső megjelenés
A CUPRA Ateca energikus karakterét tükrözi feltűnő külső formavilága is, amely a Special Edition változat megjelenésével még hangsúlyosabb és dinamikusabb lett.
Az új tervezésű, exkluzív 20 col peremátmérőjű rézszínű könnyűfém keréktárcsák nem csupán esztétikailag visznek újat az autó külső megjelenésébe, de növelik a nyomtávot és elrejtik a szériafelszereltség részeként szerelt Brembo fékeket. Rézszínű szénszálas elemek biztosítják a még kifinomultabb megjelenést az oldalsó visszapillantó tükröknél és a leszorítóerőt fokozó hátsó légterelő esetében. A fejlesztések érintették a kipufogó rendszert is, amely megkapta az Akrapovic kipufogó rendszert. Ez amellett, hogy a jármű súlyát közel 7 kilogrammal csökkentette, a még exkluzívabb hangzás élményével kényezteti a nagyteljesítményű SUV rajongóit.
A külső megjelenés díszítő elemei mellett a rézszínű CUPRA felirat és az exkluzív Grafén szürke fényezés még inkább kihangsúlyozza a CUPRA Ateca Special Edition kifinomultságát és dinamikus képességeit.
Kifogástalan részletek: a belső tér
A CUPRA Ateca Special Edition belsejében helyet foglalva szembetűnő a jármű látszatra és tapintásra is kifinomult, vonzó és igényes kialakítása.
Az első kagylóülések, a hátsó ülések és az ajtóbetétek exkluzív Petrol kék Alcantara kárpitozása olyan vizuálisan vonzó elem, amelyet eddig még nem láthattunk a CUPRA Ateca belterében. Az új színt kiegészítendő a szellőzőnyílásokat és a középkonzolt fekete keretbe foglalták, míg a klímaberendezés kezelőgombjait és a műszerfalat rézszínű szénszálas betét szegélyezi. A CUPRA Ateca Special Edition belterében minden apró részlet számít, így az nem is lehet teljes a prémium minőségű CUPRA szőnyegek nélkül.
A CUPRA Ateca Special Edition modell 2019. év végétől rendelhető.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


