AutóAddikt Hírek A Hyundai lett az Atlético Madrid és a Chelsea labdarugó klub globális...

A Hyundai lett az Atlético Madrid és a Chelsea labdarugó klub globális autóipari partnere

A Hyundai többéves partnerségi megállapodást jelentett be Chelsea és az Atlético Madrid-dal, mely szerint a Hyundai lesz a klubok globális autóipari partnere.

A következő futballszezontól kezdve a Hyundai logója látható lesz majd a Chelsea új kék mezének ujján minden Angliában játszott mérkőzésen, egészen 2022-ig, az Atletico Madrid esetében pedig Spanyolországban láthatjuk a Hyundai logót a mezek ujján 2021-ig.

Ez az első alkalom, hogy a Hyundai ilyen megállapodást létesített a spanyol és a brit labdarúgó piacon. Az új társulások segítségével a Hyundai tovább bővíti hosszú ideje fennáló jelenlétét a legmagasabb szintű labdarúgásban, miután már 20 éve vállal részt nemzeti és nemzetközi versenyeken.

A partnerség alapján a Hyundai nemcsak a mezeken lesz majd látható, hanem a klubok számára nyújtott Hyundai autóflotta segítségével is, valamint a hazai meccsek napján, a pálya szélén futó LED-es reklámok, illetve különböző média- és digitális tartalmak révén.

Az együttműködés ideje alatt a Hyundai szorosan együttműködik majd a csapatokkal a különböző izgalmas kezdeményezések létrehozása és a klub szurkolóinak való értékes előnyök nyújtása érdekében, illetve a mobilitás megkönnyítése céljából, valamint, hogy a labdarúgást még elérhetőbbé tegye a szurkolók számára.

Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe Marketingért és Termékekért felelős Alelnöke a következőket nyiltakozta a Chelase-vel való együttműködés kapcsán:
A Hyundai már 20 éve biztosít világszerte dinamikát, szenvedélyt és izgalmat a szurkolók számára. Nagyon izgatottak vagyunk a Chelsea-vel kötött új partnerség megkezdése miatt, hiszen ez egy sikeres és nagyratörő klub, amely nagyon jól illik a Hyundai globális jelenlétéhez és kihívásokat kereső szellemiségéhez. Ahogyan mindig vásárlóinkat helyezzük az első helyre, úgy a szurkolókat is mindig tevékenységeink központjába helyeztük a labdarúgásban régóta fennálló jelenlétünk során. Ugyanezt a megközelítést biztosítjuk a Chelsea szurkolóknak is az új partnerség megkezdésével. Az Olympique Lyonnais-val meglévő együttműködésünk mellett ez egy páneurópai szponzoráció kezdő pontját jelenti, amely még több európai top klubot kíván majd bevonni ebbe a körbe.”

A Chelsea Kereskedelmi Igazgatója, Chris Townsend (a brit olimpiai bizottság tagja) a következőket mondta:

“Nagy örömmel jelentjük be új együttműködésünket a Hyundai-jal, mivel így a következő szezontól ez az ikonikus márka tűnhet fel a meccseken viselt mezeink ujján. A Chelsea-nél büszkék vagyunk arra, hogy a világ vezető vállalataival köthetünk partnerségi megállapodásokat, és már nagyon várjuk, hogy együtt dolgozzunk a Hyundai-jal azon törekvésében, hogy a vállalat kedvezményekben részesítse, megragadja és szórakoztassa globális szurkolótáborunk tagjait.”

Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe Marketingért és Termékekért felelős Alelnöke a következőket mondta az Atletico Madrid támogatásával kapcsolatban:

“Hihetetlenül izgatottak vagyunk, hogy új partnerségre léphetünk az Atlético Madrid-dal, amely egy nagyon sikeres klub, szenvedélyes szurkolótáborral, ez pedig nagyon jól illik a Hyundai globális jelenlétéhez és kihívásokat kereső szellemiségéhez. Nagy megtiszteltetés lesz együtt dolgozni a klubbal olyan tevékenységek kidolgozásában, amelyek a szurkolókat helyezi megállapodásunk középpontjába, pontosan úgy, ahogyan mi is programjaink középpontjába állítjuk vásárlóinkat. Az Olympique Lyonnais-nal és a nemrég a Chelsea-vel bejelentett partnerségünk mellett ez egy következő fantasztikus lépés abban a páneurópai együttműködésben, amely még több európai top klubot kíván majd bevonni ebbe a körbe.”

Enrique Cerezo, az Atlético Madrid elnöke a következőket nyilatkozta:

“Az Atlético Madrid-nál nagyon örülünk és büszkék vagyunk a mai napon a Hyundai-al kötött szövetségre. A Hyundai személyében olyan vállalattal kötünk megállapodást, amely kiemelkedően törekszik arra, hogy kiváló eredményeket érjen el, és továbbra is mindent elkövet a technológiában és innovációban való élenjárás megtartásáért. Biztosak vagyunk benne, hogy a két vállalat közösen osztozik és leli élvezetét az elkövetkező években tapasztalt kellemes élményekben, amelyeket együttes erőfeszítésekkel, munkával és elszántsággal érünk el.”

A Hyundai 1999 óta a FIFA Top Partnere, és 18 éven keresztül kapcsolódott az UEFA-hoz is, egészen 2017-ig, és továbbra is jelentős mértékben vesz részt nemzeti válogatottak, illetve egyéni csapatok támogatásában számos országban, például a francia Olympique Lyonnai-t, illetve a következő szezontól a brit Chelsea FC-t támogatva.