2016 márciusában összesen 9410 darab új személy- és kishaszonjárművet (köztük Nissan modelleket is) helyeztek forgalomba a magyar piacon a Datahouse statisztikája szerint, ami nem kevesebb, mint 19.81 százalékos növekedést jelent az előző évi márciusi adatokat alapul véve. A január-márciusi időszakot tekintve stabil növekedés figyelhető meg a piacon.

2016 márciusában 531 Nissan gépkocsit regisztráltak hazánkban, mely 5,64%-os piaci részesedést jelent a hónapban. Ez az értékesítésekben 30,47%-os, a piaci részesedésben pedig 0,46 százalékpontos növekedést jelent az előző év megegyező időszakához képest. Ezzel a márka a Toyotát, Kiát és Hyundait megelőzve a 7. helyen zárta a hónapot a személyautók és kisteherautók összevont rangsorában. A márka legsikeresebb modellje a hónapban a Qashqai volt, 123 forgalomba helyezéssel.
A 2016-os évet összességében tekintve a Nissan a márkák rangsorában a 10. helyen áll 1078 értékesítéssel és 4,41%-os piaci részesedéssel. 2015 azonos időszakához képest ez 14,32%-os növekedést jelent. A január-márciusi időszak legkelendőbb Nissan modelljei a Qashqai, Juke és az újonnan bevezetett NP300 Navara voltak, 345, 167 és 121 forgalomba helyezett darabbal.
A Nissan 2015 után továbbra is vezeti az elektromos autók piacát: 2016-ban eddig 51 darab 100%-ban elektromos Nissan talált gazdára (41 db LEAF, 10 db e-NV200).
„A Nissan egyik fő fókusza a 2016-os évben az e-mobilitás. Bár a magyar elektromosautó-piac még gyerekcipőben jár, a Nissan-nál meggyőződésünk, hogy a jövő az elektromos autóké. Mindinkább igyekszünk egyre több lehetőséget biztosítani elektromos autóra vágyó ügyfeleinknek, így a jelenleg működő két kereskedésünkön felül 2016 folyamán további 10 magyar Nissan kereskedés csatlakozik az elektromos autókat értékesítő és szervizelő hálózatunkhoz, ezzel tovább erősítve pozíciónkat az elektromosautó-piacon” – mondta el Antoine Barthes, a Nissan Sales CEE ügyvezető igazgatója.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)

![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


