Érdekes a különbözés két Mercedes W140 projektautónk esetében: a korai facelifthez tartozó 96-os S500 L-nél teljesen más a szerszámkészlet kiosztása, mint a késői faceliftes S420-nál.
Egyebek mellett a kerékanyakulcs a 96-osnál különállóan, a pótkerék mélyedésének jobb oldalán található, míg a 97-esnél már helytakarékosabban, a szerszámkészlet részeként került elhelyezésre.
Az 1996-os S500 L-nél ez a bizonyos kerékkulcs hiányzott a felhozatalból. S mivel a projekt szerves része az is, hogy a hiányzó gyári kieglszítőket, alkatrészeket pótoljuk, ezért gyorsan beszereztünk egy szép állapotú A1405810001 kerékkulcsot is, az azt felfogató konzollal egyetemben.

1996 S500 L W140 szerszámkészlet 
1997 S420 W140 szerszámkészlet
Az autó pótkeréktartójának falán megvolt a két rögzítő csavar helye, a filc alátétek, tehát a feladat annyi volt mindössze, hogy a kulcsot összehajtott állapotban a helyére tegyük. A felfogató tartó kettő csavarját rögzítettük, magát a tartót kis, majd mehetett az A1405810001 kulcs is végleges pozíciójába.
Így a 96-os W140 szerszámkészlete – beleértve az eredeti emelőt is – teljes, hiánytalan.
Együttműködő partnerek: Mercedes-Benz, Classic Vehicle Hungary, Victor’s Customs, Zöld Autószerviz, MerciBolt.hu, Mercedes Alkatrészek Újpest,Hankook Tire Magyarország, ULO, Loctite (Henkel Adhesives), Olajshop.hu
Fotó: Autóaddikt





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)










































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


