A Nissan a legjobb besorolást kapta a CDP 2017-es Global Water Report vízgazdálkodási jelentésében, és így először került be a gondos vízhasználatért díjazott nagyvállalatok „A” csoportjába.
A vállalat emellett sorozatban a negyedik alkalommal kapott „Vezető” szintű besorolást a CDP klímaváltozási jelentésében.
A korábban Carbon Disclosure Project néven ismert CDP évente rangsorolja a multinacionális vállalatokat vízhasználatuk, illetve a szén-dioxid-kibocsátás csökkentésére irányuló erőfeszítéseik alapján. A Nissan egyike annak a 74 vállalatnak, akik a CDP számára adatokat szolgáltató több mint 2000 vállalat közül került be az „A” csoportba.
A Nissan minden egyes gyáregységében törekszik a vízhasználat csökkentésére, illetve a megfelelő vízgazdálkodásra. A vállalat többféle technológiai megoldással, valamint – a helyi vízellátási viszonyokat is figyelembe véve – a vízhasználat csökkentésének elősegítésével és szorgalmazásával, illetve a víz ellátásilánc-menedzsmentjével dolgozik ezekért a célokért minden egyes gyáregységében.
A Nissan kitűzött célja, hogy az új járműveinek teljes életciklusára számított, az üzemanyag vagy az áram előállításával is számoló úgynevezett „well to wheel” szén-dioxid-kibocsátását 2050-re 90%-kal csökkentse a 2000-es értékekhez képest. A Nissan gyártja a világ piacvezető zéró emissziós járművét, a LEAF-et, és az egyes országok kormányaival illetve más vállalatokkal közösen dolgozik az elektromos autók töltését szolgáló infrastruktúra bővítésén.
A Nissan a jövőben is aktívan folytatja a különböző környezetvédelmi feladatok megoldására irányuló munkát, illetve a vállalati értéklánc teljes környezetterhelésének mérséklését a Nissan Green Program cselekvési tervben foglaltak alapján.
A 2000-ben alapított, mára komoly tekintéllyel bíró, brit bejegyzésű CDP nonprofit szervezet mögött összesen 100 billió dollárnyi vagyon felett rendelkező intézményi befektetők állnak. A teljes CDP jelentés (angol nyelven) a www.cdp.net weboldalról tölthető le.
                




![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


