A Passat, a Passat Variant és a Golf Sportsvan is az idei esztendő Red Dot Design Award díjazottai között van. Így a nagyon magasra értékelt nemzetközi díjból a Volkswagen hármat is elhozott.
A Passat és a Passat Variant nyolcadik generációja saját kategóriájukban a legtöbb újdonságot felmutató gépkocsik közé tartoznak. Ezek a modellek állítják fel a követelmény-szintet akkor is, amikor a minőségről, a kényelemről a vezetési élvezetről és végül, de nem utolsó sorban, a formatervezésről van szó. A gépkocsi orr-részének dinamikus arányai, az egészen a karosszéria oldaláig is elnyúló légbeszívó nyílások széles és erőteljes megjelenést kölcsönöznek az új Passatnak, miközben a hosszú, lesüllyesztett motorháztető, a rövid túlnyúlások és a hosszú tengelytáv stílusos eleganciával ruházzák fel a gépkocsit.
A Golf Sportsvan a vonzó és dinamikus gépkocsik egy újabb példája. A modell meghatározó formajegyei magukban foglalják a nagyon hosszú oldalablakot, amihez két további ablak járul (az A és D oszlopok vonalában), illetve a nagyon élesen megrajzolt, úgynevezett tornádóvonalat.
A Golf kínálatban az MPV-t (többcélú járművet) jelentő gépkocsi rendkívüli mértékben variálható belső teret kínál a hosszirányban állítható hátsó ülésekkel. Kompakt méretei ellenére a Golf Sportsvan elegendő teret biztosít öt személynek és a csomagoknak egyaránt – még a hosszabb utazásokhoz is.
A Red Dot Design Award idén ünnepli 60. születésnapját. A termék-formatervezési kategóriában ezt a díjat úgy tartják számon, mint a kiemelkedő formatervezésért járó minőségi garanciát. A díjat odaítélő zsűrit neves formatervezők, formatervezési oktatók és formatervezésre szakosodott újságírók alkotják 25 országból. Mindegyikőjük az adott terület szakértője, és döntésük meghozatalakor teljesen pártatlanok.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)


![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


