Hazai pályára érkezik július 2-a és 3-a közt a Tankpool24 Racing Team a Nürburgringre a FIA Kamion Európa Bajnokság keretein belül, ahol Kiss Norbi mellett már André Kursim is a csapat második, új építésű versenykamionjával állhat rajthoz.

A versenyszezon egyik legjobban várt hétvégéje ez, Németországban, ahová évről évre rendszeresen nézőcsúcsnak számító 140-170 ezer ember látogat ki a versenyekre, és a bajnokságban szereplő gyártóknak illetve a többi autóipari szereplőnek is ez az a helyszín ahova a legnagyobb erővel vonulnak ki. Extra tehát a nyomás Norbin, Andrén és a csapaton ezen a hétvégén, amit tovább növel a franciaországi futamgyőzelem, majd pedig a másnapi technikai probléma is.
“Most kicsit úgy érzem hogy rajtunk világ szeme, de próbálok nem fogalkozni vele. A legjobbkor jött a futamgyőzelem Nogaroban, hiszen most már tudjuk hogy képesek vagyunk rá, meg tudjunk csinálni, de ugyanakkor a technikai hiba is jókor jött, hiszen az pedig emlékeztet bennünket arra hogy még milyen nehéz feladatok állnak előttünk addig amíg elérjük céljainkat. Nagyon gyorsan pörögnek a versenyhétvégék a nyári szünet előtt, sajnos túl gyorsan. A múltkori technika hibát javítottuk, de nem készültünk el a tervezett új motortechnikával, így a nogaroi csomaggal fogunk rajthoz állni a Nürburgringen is. De ez a pálya is egy nehéz, kanyargós, technikás vonalvezetésű pálya, ami most úgy tűnik feküdhet nekünk. Lesz esélyünk!” – mondta Norbi.

Jó hír a Kamion Európa Bajnokság szurkolóknak, hogy az idei évben is lesznek élő képes internetes közvetítések, illetve ahol fogható a MotorsTV és németországban a német Sport1 csatornán élő TV közvetítés is lesz a versenyekről. Érdemes lesz tehát követni a http://www.fiaetrc.com/live oldalon az internetes streamet, illetve Norbi weboldalát, és közösségi oldalait, melyeken próbálnak naprakészen tartani minden szurkolót.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)

































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


