A Toyota Deutschland első ízben rendezett márkatalálkozót azoknak a Toyota-tulajdonosoknak, akik extrém futásteljesítménnyel büszkélkedhetnek.
A belépő kétszázezer kilométernél volt, de a harminc résztvevő többsége ennél jóval többet, három- vagy akár hatszázezer kilométert tett meg autójával. Mindegyikük teljesítményén túlmutat azonban egy Avensis, amelybe 2001 óta több mint egymillió kilométert tekert bele tulajdonosa – méghozzá fődarab-csere nélkül!
Az ezüstszürke fényezésű Toyota Avensis pont úgy néz ki, mint bármely modelltársa – talán csak az feltűnő, hogy 17 éves korához képest kiváló állapotban van. Nem is gondolnánk, milyen kiválóban: az autóban a mai napig az eredeti motor és sebességváltó dolgozik, de a generátort sem kellett cserélni. Szemmel láthatóan gondját viselték a berlini Motor Company Toyota márkakereskedés szervizében, ahová tulajdonosa az első perctől kezdve hordta. Eddig mintegy 67 alkalommal találkoztak az Avensisszel a szerelők, hiszen a tulajdonos egyszer sem mulasztotta el a 15 ezer kilométerenként előírt karbantartást – az autó a mai napig 1 millió 13 ezer 510 kilométert tett ugyanis meg! Ilyen szélsőséges futásteljesítmény mellett nem csoda, hogy pont a napi kilométer-számláló romlott el a kocsin: 998 ezer kilométer után szép csendben megállt, ám a gondos tulajdonos akkurátusan vezetett menetnaplójában pontosan nyomon lehetett követni az azóta megtett távolságot.
Az autó legalább annyira tanúskodik a Toyota, mint a márkaszerviz minőségéről, ezért a kereskedés megvásárolta az autót annak első és egyetlen tulajdonosától, és díszhelyen állították ki a szalonban.
„Bensőségesen ismerjük az autót” – árulta el Benjamin Hain, a kereskedés munkatársa a kölni márkatalálkozón. „Minden egyes kilométert »lábbal taposott bele« az autóba a gazdája, hiszen nincs tempomat az autóban. Az Avensis legkiválóbb állapotban lévő alkatrésze egyébként a hátsó üléssor, mivel azt a 17 év és egymillió kilométer alatt soha senki nem használta.”
                




![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


