Annyi bizonytalanság és ellentmondás után végre egy jó hír. A Lexus egyik hivatalos közösségi csatornáján közölt egy képet, amit csak egyféleképpen lehet értelmezni: megvalósul az LC F szuperkupé. Remélhetőleg.
Éveken át várt rá a világ, orrába kezdetben 600, majd 660 lóerős, 4.0 V8-as turbómotort képzeltünk: az általános felfogás szerint a Lexus LC F lett volna az a típus, amely a Lexus LFA égő hiányát pótolhatta volna. Aztán egy csapásra minden megváltozott: a Lexus bemutatta az LFA elektromos utódját, majd hírül adták, hogy készül egy benzinmotoros szupersportkocsi is. A jó hírek ellenpontjaként viszont arra is utalt a gyártó, hogy polcra tették az LC F projektet. Erre engedett következtetni az a tény is, hogy bár a Lexus 2017-ben levédette az LC F típusnevet, legutóbb már nem újította meg az arra vonatkozó szellemi tulajdonjogát.
Ezek után valóságos sokként érte a márka rajongótáborát az a fotó, amelyet a Lexus Racing közölt hivatalos Instagram-oldalán: ezen egy hátsó légterelő szárnnyal szerelt Lexus kupé körvonalai vehetők ki. A képhez semmi tényszerű információt nem csatoltak, csupán ennyit írtak a kép alá: „A teljesítmény legmagasabb szintű megnyilvánulása.”
A fotó és a titokzatos mondat hatására felrobbant az internet. A Lexus portfoliójában ma két kupé képviseli a csúcsot: a felsőkategóriás LC egy igazi, szuperkomfortos gran turismo, míg a vele nagyságrendileg azonos teljesítményű Lexus RC F egy kőkemény középkategóriás sportkupé. A fényképen nehezen kivehető jármű arányai mindazonáltal a nagyobbik modellt valószínűsítik, annak is egy különösen dinamikus verzióját.
Ha a Lexus meg szeretné építeni az LC kiemelkedően sportos változatát (amit a másfél évvel ezelőtt bemutatott IS sportszedán nyomán nevezhetnek akár LC F Sport Performance-nak is), arra most jött el a tökéletes pillanat: idén ötéves ugyanis a modell, a sportverzióval pedig dicsőségesen indíthatná útjára életciklusa második felét. Egyelőre azonban még nem lehet bizonyosan megmondani, hogy valóban megvalósul-e a modell – bízzunk benne, hogy a következő fotóhoz már konkrétumokat is csatol a Lexus.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


