A Honda CR-V neve hosszú évek óta szinonimája a megbízhatóságnak, a praktikum és a fejlett technológia iránti elkötelezettségnek. A 2024-es modell, különösen az e:HEV 2.0 AWD Advance verzió, nemcsak fenntartja ezeket az értékeket, hanem új szintre emeli azokat. Az új hibrid rendszerrel, továbbfejlesztett dizájnnal és minden terepre alkalmas hajtáslánccal ez a modell azon vásárlók számára készült, akik a környezettudatosságot és a vezetési élményt egyaránt fontosnak tartják. Teszt.
A lényeg a dizájnelemekben rejlik?
A 2024-es CR-V elegáns és modern külsővel büszkélkedhet. Az autó új, áramvonalas karosszériája hangsúlyozza a dinamikus megjelenést, míg a Honda által használt minőségi anyagok és a precíz kidolgozás prémium érzetet kölcsönöznek a járműnek. Az elülső hűtőrács és a LED-es fényszórók harmonikusan illeszkednek egymáshoz, ami modern és impozáns megjelenést biztosít. A 19 colos könnyűfém keréktárcsák nemcsak stílusosak, de hozzájárulnak a kiváló menetdinamikához is.


A CR-V továbbra is megőrzi azt az ikonikus formavilágot, amelyet az évek során megismertünk, de a 2024-es modellben finomított részletek és aerodinamikai fejlesztések is helyet kaptak, amelyek nemcsak esztétikailag, hanem a fogyasztás szempontjából is előnyösek.
Tágas és kényelmes a 2024-es CR-V enteriőrje
A belső tér tágas és jól felszerelt, amely minden utas számára kényelmes utazást biztosít. A bőrborítású ülések és a minőségi anyagok használata prémium érzetet kölcsönöznek az utastérnek. Az első ülések fűtöttek és szellőztethetők, így minden időjárási körülmény között optimális komfortérzetet biztosítanak. Az állítható ülések és a tágas lábtér gondoskodnak arról, hogy hosszabb utakon is kényelmes legyen az utazás.




Az utastér középpontjában a 9 colos érintőképernyős infotainment rendszer áll, amely Android Auto és Apple CarPlay támogatással is rendelkezik.





A rendszer könnyen kezelhető, és gyorsan reagál az érintésekre, így a navigációtól kezdve a média vezérléséig minden egyszerűen elérhető. A színes head-up display pedig lehetővé teszi, hogy a vezető anélkül kövesse a legfontosabb információkat, hogy levenné szemét az útról.






Hatékony a hibrid hajtáslánc. Mellé az agilitás is megvan
A Honda CR-V e:HEV Advance 4WD szíve a fejlett hibrid hajtáslánc. Az autó egy 2.0 literes benzinmotort kombinál egy elektromos motorral, amelyek együttesen 184 lóerős teljesítményt nyújtanak. Ez a rendszer kiváló gyorsulást és dinamizmust biztosít, miközben a fogyasztás is kimondottan kedvező. A Honda e:HEV rendszer lehetővé teszi, hogy a jármű teljesen elektromos módban is haladjon rövidebb távolságokon, ami különösen városi környezetben jelent nagy előnyt.




Az intelligens összkerékhajtás rendszer (AWD) pedig biztosítja, hogy a CR-V bármilyen útviszonyok között magabiztosan közlekedjen. Legyen szó havas útról, sáros terepről vagy éppen esős aszfaltról, az autó mindig stabil marad, és a vezető teljes mértékben kontroll alatt tarthatja a járművet.





Az adaptív lengéscsillapítás és a többféle vezetési mód (Eco, Normal, Sport) pedig lehetővé teszik, hogy a vezetési élményt a saját preferenciákhoz igazítsa a sofőr.







Biztonság mindenekelőtt
A Honda mindig is élen járt a biztonsági technológiák terén, és a 2024-es CR-V sem kivétel. Az autóban megtalálható a Honda Sensing technológiai csomag, amely számos vezetőtámogató rendszert tartalmaz, mint például az adaptív tempomat, a sávkövető asszisztens, a holttérfigyelő és a városi ütközéselkerülő rendszer. Ezek a rendszerek nemcsak a vezetést teszik kényelmesebbé, hanem növelik az utasok és a gyalogosok biztonságát is.




Az autó 360 fokos kamerarendszere és a parkolássegítő rendszerek is hozzájárulnak a biztonságos közlekedéshez, különösen szűk városi környezetben. Az éjjellátó rendszer pedig még rossz látási viszonyok között is kiváló látóteret biztosít.





Fontos, hogy környezetbarát legyen
A 2024-es CR-V e:HEV modell jelentős előrelépést képvisel a környezetvédelem terén. A hibrid hajtáslánc alacsonyabb szén-dioxid-kibocsátást eredményez, és a városi környezetben is hatékonyan működik.


A Honda célja, hogy 2050-re elérje a teljes karbonsemlegességet, és ennek egyik lépcsőfoka a CR-V e:HEV, amely már most is jelentősen csökkenti a károsanyag-kibocsátást a hagyományos benzines motorokhoz képest.
2024 Honda CR-V e:HEV Advance AWD specifikációk
Motor
Motortípus: soros elrendezésű négyhengeres i-MMD benzinmotor, FHEV hajtás
Lökettérfogat: 1993 cm³
Maximális teljesítmény (benzinmotor): 148 LE @ 6100 ford./perc
Maximális teljesítmény (elektromotor): 135 LE
Maximális összteljesítmény: 184 LE @ 6100 ford./perc
Maximális forgatónyomaték (benzinmotor): 189 Nm @ 4500 ford./perc
Maximális forgatónyomaték (elektromotor): 335 Nm
Erőátvitel: összkerékhajtás, automataváltó
Méretek, egyéb műszaki adatok
Hossz: 4706 mm
Szélesség: 1866 mm
Magasság: 1684 mm
Tengelytáv: 2700 mm
Gumiabroncsok elöl: 235/60 R18
Gumiabroncsok hátul: 235/60 R18
Tömeg, üresen: 1818 kg
Megengedett össztömeg: 2350 kg
Csomagtartó mérete: 579 liter, 1634 literre bővíthető a hátsó üléstámlák előrehajtásával
Üzemanyagtartály mérete: 57 liter
Menetteljesítmények
Végsebesség: 187 km/h
Gyorsulás 0-ról 100-ra: 9.5 s (gyári), 9.2 s (saját mérés)
Fogyasztási adatok
Saját, mért eredmény (átlagos használattal)
Városi: 4.6-5.3 l/100 km
Országúti: 4.9-5.6 l/100 km
Vegyes: 5.9-6.8 l/00 km
Gyárilag mért eredmények
Városi: 6.0 l/100km
Országúti: 5.7 l/100km
Vegyes: 6.6 l/100km
CO2 kibocsátás: 128-136 g/km
Bővebb információ a Honda magyarországi képviseletének honlapján, IDE kattintva.
Még több fotó: AutóAddikt Facebook oldal
Fotó: Autóaddikt.hu





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)




























![[TESZT] Honda CR-V (2020) – remek útitárs Los Angelesben is](https://www.autoaddikt.hu/kepek/honda-cr-v-2020-maerika-usa-los-angeles-teszt-autoaddikt-1-238x178.jpg)
![[TESZT] Honda CR-V e:PHEV 2.0 AWD Advance Tech – a plug-in hibrid technológia jövőképében egy biztos szereplő lehet](https://www.autoaddikt.hu/kepek/honda-cr-v-e-phev-advance-tech-teszt-autoaddikt-2-238x178.jpg)
![[TESZT] Egy évtizednyi változás: összehasonlítottunk egy 2014-es Honda CR-V 2.0 AWD-t a 2023-as modellévű Honda CR-V e:HEV AWD-vel](https://www.autoaddikt.hu/kepek/honda-cr-v-2014-2024-teszt-autoaddikt-1-238x178.jpg)





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


