Korábban már történt hasonló: a Classic Vehicle Hungary restaurált balos tükörházzal járult hozzá projektautónk, az 1997-es W140 Mercedes-Benz S420 megújulásához. Most a bal, vezetőoldali tükörház következett.
Ugyanis a bal oldalon sem volt minden rendjén: bár nem volt törött, mint anno a jobb oldali, viszont voltak rajta egész mély karcok (a polír ide már kevés lett volna), valamint a felső illesztés valami miatt nem akart a helyére kerülni, a váz ledobta permanensen a műanyag házat.
Alapvetően a gond az volt, hogy a vázra felfekvő műanyag kialakítás (fül) ki volt kopva, így egyértelműen csakis a csere segíthetett. Hamza Csaba, a Classic Vehicle Hungary vezetője utánajárt, beszerzett egy szép állapotú, törés- és repedésmentes darabot, majd színre fújták a CVH fényezőműhelyében.
A tükörház OEM száma 2108110160. Meglepő lehet, de a facelfites W140-ekre is ugyanaz való, ami a W202-re, illetve W210-re (indexmodul nélkül). Így a beszerzés relatíve egyszerűbb lehet, mert evidens, hogy bővebb lehet belőle a (bontott) kínálat, de az eredeti új esetében is igaz.
Utána következett a polír, ami szintén remekül sikerült, így tulajdonképp egy gyári minőségű, teljesen új tükörház kerülhetett a 140-es bal oldalára.
Itt már nem okozott problémát a tükörház belső műanyagának kopása, szinte azonnal felfeküdt a vázra. Végre a tükörállításnál sincs akadó-kattogó hang – ugyanis a korábbi verziónál a ferdeség miatt beleért a tükörlap a házba, így akadt.
Az egész akkor derült egyébként ki, amikor Csabáék elkészültek a balos és jobbos tükörszerkezet felújításával. Az összeszerelésnél máris látszott a probléma, amit mára sikerült kiküszöbölni, így az S420 W140 egy újabb lépéssel közelebb került ahhoz, hogy száz százalékban eredeti állapotában tündökökhessen az utókor számára.

Együttműködő partnerek: Classic Vehicle Hungary, Victor’s Customs, Zöld Autószerviz, MerciBolt.hu, Hankook Tire Magyarország, ULO
Fotó: Canon / Camera Kft.
Utómunka: Acer





![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)






































![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)


