AutóAddikt Exkluzív 1997 Mercedes-Benz S420 W140 projekt 1997 Mercedes-Benz S420 W140: ragasztómaradványok eltávolítása a B oszlop belső felületéről

1997 Mercedes-Benz S420 W140: ragasztómaradványok eltávolítása a B oszlop belső felületéről

Önmagában ez nem nagy hír vagy aktivitás, de úgy gondoltuk, megírjuk cikkünket e témában is, hiszen sokaknak lehet aktuális (nem csak a W140-tulajok körében).

Projektautónk, a W140-es S420 Mercedes vezetőoldali B oszlopának belső felületén ragasztómaradványok voltak a kezdetektől fogva. A maradék ragasztófoltok valószínűsíthetően egy öntapadós matricától származhattak, amelyet lekapargattak, azonban beszakadt több helyen, valamint a ragasztómaradványok hátramaradtak utána.

Még korábban másik projektautónkhoz, a Smart Fortwo-hoz vásároltunk a MOTIP portfóliójából egy matricaeltávolító spray-t, most úgy gondoltuk: itt az ideje bevetni ismételten. Korábban a W140-esnél az oldalablakok fóliázásának eltávolítása után visszamaradt ragasztódarabokat távolítottuk el sikeresen a MOTIP Sticker Remover segítségével.

Ami a leffontosabb: az ilyen jellegű ragasztóeltávolítók nem okoznak kárt a fényezésben. Legalábbis a MOTIP-verzió nem, sőt, még kíméletes és környezetbarát is egyben. Persze nem árt rákérdezni vásárlás előtt, hogy az adott és beszerezni kívánt ragasztó-eltávolító nem tartalmaz-e festékoldó összetevőket.

Szimplán egy textilrongyra fújtunk némi MOTIP Sticker Remover-t, majd körkörösen elkezdtük felitatni a folyadékot a ragasztós felületen. Nagyjából 3 perc alatt hűlt helye volt a ragasztómaradványoknak, és a lakkozott felület pedig természetesen sértetlen maradt.

Végső fázisként szárazra törötlük a B oszlop belső lakkozott felületét, majd kevés polírpasztával is átkentük a megóvás érdekében.

Együttműködő partnerek: Mercedes-Benz, Classic Vehicle HungaryVictor’s CustomsZöld AutószervizMerciBolt.huHankook Tire MagyarországULOLoctite (Henkel Adhesives)Olajshop.hu

Fotó: Autóaddikt

Utómunka: Acer

HIRDETÉS
Előző cikk[TESZT] Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D – az igazi viszonyítási alap?
Következő cikkEurópa jelenleg legkelendőbb PHEV-je, a Ford Kuga Plug-in Hybrid a távok közel felét külső töltéssel teszi meg