AutóAddikt Hírek A Ford EDM piacokat koordináló szervezete Szentendréről irányítja a jövőben a Ford...

A Ford EDM piacokat koordináló szervezete Szentendréről irányítja a jövőben a Ford svédországi működését

A Ford Motor Company, Inc. és a Hedin Group AB megállapodtak a Ford Motor Company összes svédországi részvény-tulajdonának átruházásáról, véglegesítve ezzel a korábban bejelentett importőri megállapodást. Ezentúl a Hedin Motor Company AB magánimportőrként lesz a Ford termékek importőre Svédországban.

Az új importőrség létrejöttével a svéd piac csatlakozott a Ford European Direct Market portfóliójához.

Az Ford EDM piacai jelenleg 21 európai magánimportőri kézben lévő piacot ölelnek fel, melynek managementjét Magyarországról, Szentendréről a regionális irodából bonyolítja a Ford EDM szervezete Szamosi Viktor EDM operatív igazgató vezetésével.

A Ford a teljes EDM régióban 2020-ban 17 000 személyautót és haszonjárművet értékesített, mely a a COVID járvány hatásaként 25% visszaesést jelent az előző évhez képest.

„Az autóipari kereskedelmi csatornák világszerte látványos változáson mennek keresztül; e trendnek megfelelően a Ford a Hedin Csoportot választotta partneréül, mivel a vállalat tökéletesen beleillik a Ford azon törekvéseibe, hogy még sikeresebbé váljon a svéd piacon. A váltás jegyében a Hedin Csoport olyan megoldást kínál, amelyben maga az importőr is jelentős szerepet vállal a kiskereskedelmi tevékenységben.” – jelentette ki Szamosi Viktor.

„Nagy kihívás, és egyben nagyon szép feladat a svéd piac managementje” – tette hozzá Szilágyi Zsolt, a svéd piacért felelős értékesítési és marketing vezető – ”Svédországban 2020-ban 292 000 új személyautó és 31 000 haszongépjármű talált gazdára. A skandináv országokban hagyományosan magasabb az elektromos és hibrid autók aránya, Svédországban a tavaly eladott személyautók több mint negyede (26%) elektromos BEV vagy Plug in Hybrid volt, amivel elekrtifikációban Európa vezető országai között van”.

“A működés leegyszerűsítése és áramvonalasítása révén átlátható ajánlattal jelenhetünk meg a piacon, felhasználva a piacvezető márkakereskedőként szerzett tapasztalatainkat, hogy még jobban megértsük a piac és a vásárlók igényeit és elvárásait. Keményen dolgozunk majd a Ford márka pozíciójának további erősítésén és azon, hogy élen járjunk az iparág digitalizációjának felgyorsításában, illetve hogy egyre sokszínűbbé tegyük az értékesítési csatornákat,” nyilatkozta Anders Hedin, a Hedin Csoport tulajdonosa és vezérigazgatója.