A globális multimodális ellátási lánc szakértője és az európai autóipari logisztika vezető szolgáltatója – a GEFCO – lesz a Citroën AMI – 100% Electric modelljének logisztikai partnere. A szerződésen értelmében a GEFCO kezeli a szállítmányozást, az utómunkálatokat és a raktározást, valamint a háztól házig történő kézbesítést és a fogyasztóknak történő átadást.
A GEFCO Olaszország Guasticce-i központjába futnak be a Citroën AMI modellek, ahol a járművek közúti forgalomba helyezéséhez szükséges összes utómunkálatot speciális személyzet végzi. Ezenkívül a vállalat raktározási lehetőséget is biztosít azon Citroën AMI járművek számára, melyek Olaszországszerte szállításra várnak.
A utómunkálatok magukba foglalják a mosást, a folyadékok ellenőrzését, különböző beállításokat, a tartozékok beszerelését, valamint a MY AMI POP és az AMI VIBE Pack konfigurációk finomhangolását. A GEFCO újabb szintre emeli a perszonalizációt is, azáltal, hogy az autók egyedi külső megjelenését tovább fokozó dekorációs elemekkel szereli fel a járműveket. Egy hihetetlenül könnyű és remek autó, amely AM jogosítvánnyal, már akár 14 éves kortól elérhetővé válik. A Citroën AMI egyszerű és intuitív digitális ökoszisztémája által tökéletesen kiszolgálja a megújult mobilitási igényeket.
A partnerség révén a GEFCO intézi a házhozszállítást is. A kézbesítést végző járművezetők mindegyike jól felkészült a jármű használatával kapcsolatban, így kérdés esetén könnyedén tudnak segíteni a vásárlóknak, hogy azok azonnal ki tudják használni a modell minden funkcióját. Mindez a 100%-ban digitálisan intézhető adás-vétellel kiegészülve, egészen páratlan ügyfélélményt nyújt.
Fabrice Barthe, a Gefco Olaszország ügyvezető igazgatója elmondta: “Büszkék vagyunk rá, hogy együttműködhetünk a Citroënnel a városi mobilitás fogalmát forradalmasító AMI-100% Electric autó kapcsán. A GEFCO az aktuális egészségügyi követelményekre ügyelve is közvetlenül az ügyfelek ajtajáig hozza a konfiguráció, a testreszabás és a kézbesítés lehetőségét. Örömmel tölt el, hogy részesei lehetünnk ennek a kalandnak, és hogy a Citroën Olaszoroszággal dolgozhatunk együtt egy igazán kivételes vásárlói élmény érdekében!”





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


