A járványhelyzetre való tekintettel Webex-videokonferencia keretein belül mutatkozott be az új Ford Puma Magyarországon.
Legalábbis a prezentáció- és kommunikáció zajlott weben keresztül, az előadók saját otthonukból közvetítették laptopjaik segítségével a slideokat, és azok magyarázatát. A meghívottak közül jó néhányan csatlakoztak a streamhez, az viszont látszott, hogy egyelőre kimondottan szokatlan a szituáció, s nyilván nem volt ilyen formában teljesen komplex az event.
Ugyanakkor minden lényeges információt megtudhattunk a diákból, a diákat övező kommentekből is. A Németországból érkezett Ford Puma tesztautókra pedig külön fizikai tesztlehetőséget biztosított a Ford magyarországim képviselete – gyorsteszt hamarosan érkezik az Autóaddikt.hu-ra.
Az új Ford Puma egyértelműen a küllemével és praktikumával kíván hódítani. A Ford Fiestával összehasonlítva 54 milliméterrel magasabb (1537 mm), 146 milliméterrel hosszabb (4186 mm), a tengelytáv 95 milliméterrel hosszabb (2588 mm), valamint a szélesség 71 milliméterrel terjedelmesebb (1805 mm). A csomagtér is értelemszerűen nagyobb, itt 164 plusz literrel számolhatunk 456 liter tekintetében.
Újdonságnak számít még az új Ford Puma rugalmas, sokoldalú, minden formájú csomag elhelyezését lehetővé tevő csomagtér-borítása is. Ez rendkívül hasznos lehet a bepakolt csomagok optimális szállításánál.
48V EcoBoost Mild-Hybrid technológiát alkalmaznak az új Ford Puma hajtáslánca esetében, 1 literes sorhármas benzinmotorokkal, 125, valamint 155 lóerős verziókban. A gyári adatok szerint a hibrid technológia akár 10 százalékos üzemanyagmnegtakarítást is lehetővé tehet városi forgalomban. Mindez a 155 lóerős változatnál akár 15 százalékos is lehet.
Remek légellenállási paraméterekkel rendelkezik az új Ford Puma, a vezető versenytársakéhoz hasonlóan. Optimális tömege révén szintén jól megállja helyét a felhozatalban, a Ford MegaBox pedig nagyobb tárolókapacitást jelent úgy, hogy a súlyt nem kellett növelni. 565 kilogramm hasznos teherbírássalrendelkezik az új Ford Puma. Az újonnan tervezett Puma gumiabroncsok pedig 15-20 százalékkal csökkentett gördülési ellenállással rendelkeznek, úgy, hogy közben megmarad a vezetési dinamika.
Számos vezetést segítő rendszer is megtalálható az új Ford Pumában, ezekre majd a tesztben fogunk kitérni részletesebben. Viszont mindenképp kiemelendő a vészhelyzet-előrejelzés opció, mely az adott szituáció információit automatikusan továbbítja a felhőbe.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)





































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


