AutóAddikt Magazin Továbbra is a legetikusabb vállalatok listáján a Ford

Továbbra is a legetikusabb vállalatok listáján a Ford

Az Ethisphere Intézet 2015-ben is összeállította a Világ Legetikusabb Vállalatainak listáját, amelyen – egyedüli autógyártóként – a Ford is szerepel: e kitüntetéssel az Ethisphere a társadalmi felelősségvállalást, az etikus vállalati kultúrát és vállalatvezetési gyakorlatot, az innovációt és a megfelelő társadalmi megítélést díjazza. Egy felmérés szerint a vállalatok etikus magatartása és jó hírneve fontos szerepet játszik a vásárlók döntéseiben.

ford_ethisphere_2015

A Ford neve immár hatodik egymást követő évben szerepel A Világ Legetikusabb Vállalatai® című listán, amit az Ethisphere Intézet állít össze minden évben. A Ford egy olyan időszakban kapta meg ezt az elismerést,amikor – egy új kutatás szerint – ugyanolyan fontos az, ahogyan a vállalatok üzleti tevékenységüket folytatják, mint maguk a termékeik és szolgáltatásaik.

“Ez a díj azoknak jár, akik helyesen irányítják üzleti tevékenységeinket, és nap mint nap helyes döntéseket hoznak.” – magyarázza Bill Ford, a Ford világszintű ügyvezető elnöke. “Az etikus magatartás és a társadalom felelős tagjává válás fontos tényezők egy vállalat megítélésben és sikerében, ezért rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a Ford – egyedüli autógyártóként – immár hat egymást követő évben is megkapta e megtisztelő címet.”

A Világ Legetikusabb Vállalata cím odaítélése az Ethisphere Intézet által összeállított rendszer alapján történik, ami objektíven, következetesen és részletesen írja körül a szervezetektől elvárt teljesítményt és szemléletet. A díjat azok a vállalatok kapják meg, amelyek a legjobb értékelést kapják a következő öt kategóriában: etikus szemlélet, társadalmi felelősségvállalás, etikus vállalati kultúra és vállalatvezetési gyakorlat, innováció, megfelelő társadalmi megítélés.

“A Világ Legetikusabb Vállalatai díj egyértelműen rávilágít az etikus üzleti gyakorlat és a vállalat jobb teljesítménye közti összefüggésre.” – fogalmaz Timothy Erblich, az Ethisphere ügyvezetője. “A díj kiérdemléséhez a globális szervezet minden dolgozójának közös munkájára volt szükség. Gratulálunk a Ford munkatársainak e kiemelkedő teljesítményhez!”

Egy felmérés szerint a vállalatok etikus magatartása és jó hírneve fontos szerepet játszik a vásárlók döntéseiben. A Harris Poll legfrissebb jelentése szerint tavaly az amerikaiak 53 százaléka igyekezett többet is megtudni egy vállalatról vagy szervezetről, mielőtt kapcsolatba lépett volna vele. A válaszadók több mint egyharmada elmondta: ha egy vállalatról kedvezőtlen képe alakult ki, akkor inkább elállt a vásárlástól. A Ford tisztán látja, hogy e trend minden korosztály esetében erős – különösen a fiatalabb vásárlók körében. Az 1993 után született Z generáció tagjai a mai harmincasok nemzedékénél 54 százalékkal tartják valószínűbbnek, hogy hatással lehetnek a világ alakulására, és ezek a vásárlók már azokat a vállalatokat fogadják el, amelyek az övékkel azonos értékek mentén működnek – tárta fel a Sparks & Honey közvélemény-kutatása.