A Dunlop bejelentette a TrailSmart abroncs bevezetését, melyet a modern terepmotorok és azon motorosok számára terveztek, akik magukénak érzik a Dunlop Forever forward márkaüzenetét.
Az új abroncsok országúton is és terepen is remekül irányíthatók, különlegesen jók a száraz és nedves tapadási tulajdonságai, emellett lenyűgöző futásteljesítménnyel büszkélkedhetnek.
A Dunlop Trailmax TR91 abroncsának sikerére építő TrailSmart olyan teljesítmény jellemzőket kínál, melyek igazodnak a terepmotorosok folyamatosan változó életstílusához. Egy mai terepmotoros a múlt idők remek terepmotorainak teljesítményén túl teljes körű képességeket és kényelmet is elvár a hosszú utakhoz. A kényelem modern vívmányait is igénylik, miközben folyton a következő kaland felé száguldanak.
A kiváló nedves tapadást az új, magas szilikatartalmú futókeverék és az abroncsok koszekáns „keresztárkos” futómintázata, míg a száraz tapadást az optimalizált futófelület/mintaárok arány biztosítják. Magasabb mintaárok-arányának és a mintaárkok optimalizált szögeinek köszönhetően a TrailSmart abroncsok ezenkívül terepen is kimagasló teljesítményt nyújtanak.
Az abroncs emellett számos, a kopást és a futásteljesítményt javító jellemzővel is rendelkezik, mint például az optimális mintaeloszlás, a blokk kiegyensúlyozott merevsége és a mintaárkok optimalizált szélessége, melyek átlagosan 14%-kal növelik a futásteljesítményt.
„Rendkívüli örömmel tölt el, hogy bejelenthetjük a Dunlop TrailSmart abroncsok bevezetését. Mivel a Dunlop motorosok továbbra is a kalandot keresik életstílusuk meghatározó eleme, hogy mindig többre és többre vágynak, ezek az abroncsok 90/10 százalékos arányban kínálnak országúti és terepviszonyokhoz ideális képességeket, ezzel egy időben megnövelt futásteljesítményt és rendkívüli nedves és száraz tapadást is” – mondta Andy Marfleet, az EMEA régió motorkerékpár részlegének marketing igazgatója.
Az abroncsok 2015. február eleje és áprilisa között kerülnek bevezetésre, az alábbi méretekben:
| 634139 | 130/80R17 65H TL |
| 634138 | 140/80R17 69H TL |
| 634134 | 150/70R17 69V TL |
| 634136 | 170/60R17 72V TL |
| 634425 | 170/60ZR17 72W TL |
| 634137 | 150/70R18 70V TL |
| 634133 | 110/80R19 59V TL |
| 634135 | 120/70R19 60V TL |
| 634426 | 120/70ZR19 60W TL |
| 634140 | 120/90-17 64S TL |
| 634141 | 130/80-17 65S TL |
| 634143 | 100/90-19 57H TL |
| 634427 | 90/90-21 54H TL |
| 634144 | 90/90-21 54V TL |





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


