AutóAddikt Bemutatók BMW Vezettük a kívül-belül megújult BMW X5-öt

Vezettük a kívül-belül megújult BMW X5-öt

Hazai menetpróba keretein belül tettük próbára a teljesen megújult, külső- és belső innovációkat egyaránt hordozó BMW X5 modellt.

A BMW hazai importőre ezúttal viszonylag rövid, ám rendkívül lényegre törő sajtóeseményt vezényelt le: a részletes prezentáció kiváló előzetes információval látta el az egybegyűlt szakújságírókat – pontosan azért, hogy teljesen felkészülten indulhassunk útnak az új X5 fedélzetén.

Nem bíztuk a véletlenre a dolgokat: rögvest a csúcsmodell BMW X50 M50d-t szemeltük ki, mondván, hogy így legalább ténylegesen és egész biztosan szembesülünk minden lényeges újítással.

Persze nem lehetett mindezt kivitelezni imígyen, hiszen az idő vajmi kevés volt arra, hogy az X5 minden részletével át tudjunk lényegülni – sebaj, hamarosan érkezik hosszú tesztre is az autó, akkor majd belehúzunk.

Ami biztos, az az, hogy az egész BMW X5-koncepció remekül sikerült, kiváló tálalással. Mind a külső, mind pedig a belső megoldások kitűnőek (belső megoldás téren természetesen nem csak az enteriőrre gondolunk). Az új vese-forma például kimondottan tetszetős, igaz, szokni kell, de jól áll az új arculat az autónak.

Kocsiszekrény tekintetében laposabb lett a kivitel, ez látszik is, így az összbenyomás sokkal sportosabb végeredményt hordoz.

Briliáns futóművet kapott az új BMW X5 M50d: Bögös kollágával karöltve feszegettük azért az autó tűrőképességét idézőjelben kellemesen rázós, göröngyös aszfalton – nem sikerült az X5-öt kihozni a sodrából.

Alaphangon nem találtunk olyan sebességtartományt, ahol azt éreztük volna: ennyi elég, innentől már szélsőséges a helyzet.

A 400 lovas ikerturbós gázolajos elemében van a BMW X5 M50d-ben.

Ez nyilvánvaló, hiszen a jól bejáratott 3 literes sorhatos dízel már több ízben bizonyított, de az tény, hogy a termetes karosszériát ágyúgolyóként katapultálja nulláról százra.

Légiesen könnyedén, már-már hihetetlen dinamizmussal. sokszáz Newtonméter forgatónyomatékot mozgósítva, s ráküldve a négy kerékre.

Enteriőr tekintetében is van némi változás, a karakterisztika itt is sportosabb, fiatalosabb attitűddel lett felvértezve. Az alapok ugyan hasonlóak, mint az eddig megszokottak esetében, de ez így kerek – maradjanak is meg a tradicionális elemek, ha BMW-ről van szó.

Még több fotó: AutóAddikt Facebook oldal

Fotó: Autóaddikt.hu
Szerkesztőségünk mobilinternet-hozzáférését a Telenor Magyarország biztosítja. Az Autóaddikt.hu Telenor Hello Data csomagot használ.
Együttműködő partnereink: Acer Hungary, ASUSDuplitec, Canon, Camera Kft., Telenor Magyarország
Utómunka hardver: Acer, ASUS

Szóljon hozzá!