Miután sikerült eltávolítani az A1406906940 vezetőoldali első sárvédő-díszburkolatot, megkezdjük a megújítását, eredeti funkciói ellátásának biztosítását.
Hála az égnek, az alsó három darab műanyag fül ép és egészséges, csakúgy, mint a krómbetét, a gumitömítés-csík, vagy épp a kerékjárati ívhez közel eső felfogató sín. Törés, repedés nincs a panelen, az eredeti gyári cikkszám is benne van, a sarkok, ívek épek.
Elsőként a műanyag gumitömítés-csíkot távolítottuk el, majd jöhetett a krómberakás. Itt nagyon ügyelni kellett arra, hogy ne hajlítsuk meg véletlenül sem a krómlécet, nagyon vékony, hajlékony – sikeresen kiszedtük.
Az A1406906940-et felfogató két A1406980160 műanyag patentje tartja magát a krómberakást is, úgyhogy ezek cseréjéhez mindenképp nélkülözhetetlen, hogy a csíkot eltávolítsuk. A patentok is a helyükre kerültek, így remekül illeszkednek majd a sárvédőelembe integrált A0009881581 felfogató gyűrűkbe.
Szükség volt még az A1406980060-as tartóra is. Ez a kis kampó a sárvédőív kerék felöli szélén található, és egy kupakos anya – A1409900360 – fogja hátulról, a sárvédőelem belső részéről. Az A1406980060 tartó egyfajta sínként funkcionál, az A1406906940 díszburkolat felső része ebbe csúszik-illik bele.
Mielőtt azonban helyére kerülne az A1406906940, el kell távolítani a sárvédőelem díszburkolat illesztőpontjainál virító ragasztó maradványokat. Kérdeztük Hamza Csabát, a CVH tulajdonosát, hogy mi a legegyszerűbb módja az eltávolításnak – egyértelműen a szép, hosszas, megfontolt kapargatás mellett voksolt. Nyilván Csabáék csinálnák ezt a javítgatást is, de úgy voltunk vele, hogy DIY-jelleggel mi is megbirkózunk vele a garázsban, a CVH-nak lesz úgyis más, komplexebb feladata az S420 W140-nel a jövőben.
Tehát miután elkészülünk a sárvédőelem felfogató részeinek megtisztításával, helyére kerülhetnek az A0009881581 felfogató gyűrűk, az A1406980060 tartó, valamint az A1409900360 anya is.
Mindezek után következhet a vezetőoldali sárvédőelem eltávolítása, majd szintezése, igazítása.
Együttműködő partnerek: Mercedes-Benz, Classic Vehicle Hungary, Victor’s Customs, Zöld Autószerviz, MerciBolt.hu, Hankook Tire Magyarország, ULO, Loctite (Henkel Adhesives), Olajshop.hu
Fotó: Autóaddikt
Utómunka: Acer





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)





















































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


