A 32. Festival Automobile International Invalides-nél tartott ceremóniáján a Renault Trezor átvehette a 2016-os év legszebb koncepcióautójának járó díjat.
„Köszönöm a zsűrinek az elismerést, arra sarkall minket, hogy a már megkezdett ösvényen menjünk tovább, már ami a dizájn-stratégiát illeti” – mondta el Laurens van den Acker, a Renault Ipari Formatervezésért felelős Igazgatója. „Dögös, erőteljes stílusával a TREZOR nyitja meg a jövőbeli fejlesztéseink előtt az utat. A Trezor egyben a koncepcióautók új generációjának előhírnöke is. ”
„A zsűri a Trezor kivételes szépségét, érzéki eleganciáját díjazta. Ez a par-excellence koncepcióautó. Különösen nagyra értékeltük azt, hogy az autó formája és apró stílusjegyei koherens egészet alkotnak. Kifinomult kreatív alkotás ez, amely reméljük, hogy a jövő Renault modelljeit is inspirálja majd” – hangsúlyozta Rémi Depoix, a Festival Automobile International elnöke.
A Renault Trezor egyszerű, barátságos és egyben érzéki vonalvezetésű, az orr-részen ott a már jellegzetesnek mondható C-alakú fényjegy. A jövőbeli Renault modellek ezt a stílus őssejtet kapják majd meg és ebből táplálkozik a formájuk, lendületes és kiforrott módon.
A Renault Trezor belső dizájnja az élvezetes vezetés köré épül fel. Hatalmas érintőképernyője körülveszi a sofőrt, aki leginkább egy repülő pilótafülkéjében érezheti magát. Ez az érintős felület, amely folyamatosan online kapcsolatot nyújt és természetesen személyre is szabható, egyesíti az olyan nemes és meleg anyagokat, mint a fa és a bőr. A jövőbeli modellek belső tere ezt a letisztult, stílusos és hipermodern, online koncepciót követik majd.
A Fesztivál keretében a Renault Trezor megtekinthető az Invalides-ben, egyéb, olyan koncepcióautókkal együtt, amelyeket a zsűri kiállításra érdemesnek talált. A nagyközönség számára a fesztivál február 1-e és 5-e közt látogatható.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)
































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)

![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


