A BMW M3 CS Touring új korszakot nyitott a sportkombi kategóriában, miután a bajor gyártó elvitte a modellt a legendás Nordschleifére, és rekordidőt ért el. Jörg Weidinger, a BMW M fejlesztőmérnöke és tapasztalt pilóta, idén áprilisban először törte át a 7:30 perces határt egy sorozatgyártású Touring modellel. A végső idő, 7:29,490 perc, történelmi jelentőségű: ez a valaha mért leggyorsabb köridő középkategóriás kombi modellel a Zöld Pokolnak is nevezett pályán.

Miért fontos a Nordschleife rekord?
A Nürburgring Nordschleife világszerte az egyik legnagyobb kihívást jelentő versenypályaként ismert. 20,832 kilométeres pálya és több mint 70 kanyar garantálja, hogy csak a legjobb fejlesztések és járműdinamika érvényesülhetnek. A pályán elért idő nem egyszerűen marketingérték, hanem egy autó képességeinek objektív demonstrációja. A rekordkísérleteket minden esetben egy független szervezet hitelesíti.
BMW M: fejlesztés, tesztelés és motorsport sikerek
A BMW M fejlesztési központ, amelynek infrastrukturális lehetőségei nemzetközi szinten is példaértékűek, központi szerepet játszik az új modellek sikeres fejlesztésében és tesztelésében. A Nürburgringen elért eredmények történelmi jelentőségűek a BMW M számára, hiszen a márka több mint 25 éve szoros partnerségben fejleszt és tesztel ezen a pályán. A BMW M modellek 21 összetett győzelmet szereztek a legendás 24 órás versenyen.
Még közelebb a limuzinhoz
Az új BMW M3 CS Touring rekordja alig több mint egy másodperccel marad el a limuzin változat legjobb eredményétől, ezzel is igazolva, hogy a kombi kivitel dinamikája a legmagasabb szintet képviseli. A Touring most már nem csupán családi autó, hanem igazi sportkategóriás etalon is lett.
Élmény a rajongóknak
A pálya mellett található BMW M Driving Experience központban a rajongók szakmai irányítás alatt vezethetik a legújabb M modelleket, míg a 2021-ben újratervezett BMW M Power Showroomban a márka és a Nordschleife közötti kapcsolatról is többet megtudhatnak. Ez nem csupán egy rekord, hanem egy hosszú, sikeres partnerség újabb mérföldköve a sportautó-fejlesztés világában.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)

































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


