Néhány héttel zászlóshajójának leleplezése előtt a DS Automobiles új elnevezési filozófiát mutat be. Ez a megközelítés összekapcsolja a jelenlegi és a jövőbeli modelleket, megőrizve a számokat, de merészebb logikát alkalmazva a számozás tekintetében (N° ). Ehhez a stratégiához határozottabb márkajelenlét társul, folyamatosan látható első emblémával és a hátsó DS Automobiles felirattal.
A N° számozás bevezetése a DS Automobiles modellek új generációját jelzi, jelentős fejlődésről tanúskodva.
A N° kikacsintás a francia nyelvre, mivel a « numéro » francia írásmódját jelöli, és a nyelveken átívelő eleganciát és időtlenséget testesíti meg. Egy új korszak hajnalát jelzi. A « ° » gyémánthoz hasonló alakja az elegancia és a szakértelem szimbóluma.
A DS Automobiles jövőbeli termékpalettája ezt az új elnevezési logikát követi majd. A szám a modell méretének és szegmensének fog megfelelni.
DS N°8 : a DS Automobiles jövőbeli csúcsmodellje
A 8 új szám a DS Automobiles számára. A végtelen jelhez közeli alakja az egyensúlyt és a nyugalmat jelképezi, amelyek harmonikus egésszé állnak össze..
A márka identitásának megőrzése érdekében a jármű hátulján látható „N°8” típusjelzést a „DS AUTOMOBILES” felirat egészíti ki. Ez a határozott jelölés biztosítja a Márka és a modell egyértelmű elkülönítését, miközben az elektromos jövő felé történő haladást jelzi.
A DS N°8 belseje az utazás új francia művészetét testesíti meg
Ez az alkímia a DS Automobiles tervezőinek az anyagok felhasználásában való jártasságáról tanúskodik.
Az ajtók díszítései körülölelik az utasokat, és példátlan módon integrálják a hang- és világítási rendszereket.
A fény látványos felhasználása fokozza a műszerfal légies kialakítását. Olyan, mintha lebegne, és a nyugalom érzetét kelti.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)



































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


