A Goodyear árérzékeny flották számára kifejlesztett új Debica tehergépkocsi-abroncsai a már bizonyított Goodyear minőség jegyében kiegyensúlyozott teljesítményt és elődeikhez képest jelentős javulást mutatnak.
A kormányzott és hajtott abroncsokból álló legújabb termékcsaládokat fokozott gördülési ellenállás jellemzi, és mindenben megfelelnek a téli abroncsokra vonatkozó európai szabályozásnak, így a „három hegycsúcs és egy hópihe” (3PMSF) jelölés támasztotta követelményeknek is, és elérhetőek a Goodyear TruckForce hálózatában.
A három Debica DRS2 kormányzott és három Debica DRD2 hajtott tengelyre szerelhető abroncsból álló termékcsalád az azonos méretekben elérhető Debica DRS és DRD abroncsokat váltja fel; amelyeket fokozatosan kivezetik a piacról. A kormányzott méretek közül kettő nagy terhelhetőséget (High Load) biztosít a modern tehergépkocsik, főként az Euro VI-os motorral felszerelt járművek számára, amelyek első tengelye nagy tömeggel terhelt. A Debica összes új abroncsa kezeletlen gumival melegfutózott NextTread termékként újrafutózható és újravágható.
A Debica termékcsalád a meglévő vegyes használatú haszongépjárművekre optimalizált termékportfóliót egészíti ki (DMSS kormányzott, DMSD hajtott tengelyre szerelhető és DMST pótkocsiabroncs), és tartalmazza a vevők által igényelt legnépszerűbb méreteket is.
A Debica tehergépkocsi-abroncsokat Európában tervezik és fejlesztik, és azok a Goodyear gyártási minőségre vonatkozó szabványai szerint készülnek. Az abroncsok elérhetők a Goodyear TruckForce hálózatában, amely több mint 2000, stratégiailag fontos helyszíneken működő szolgáltatót foglal magában Európa-szerte, így olyan jól ismert partnereket is, mint a francia Vulco vagy a németországi, de más országokban is aktív Premio.
Debica közúti termékcsalád
A Debica DRS2 kormányzott tengelyre szerelhető abroncsok masszív bordákkal tagolt futófelülete kiváló futásteljesítményt és egyenletes kopást biztosít. A DRS2 keverék széles körben használható, sérülés- és töredezésálló, és jó futásteljesítményt nyújt.
A Debica DRD2 hajtott tengelyre szerelhető abroncsok futófelületi mintázatának blokkjai nem követik a haladási irányt, ami garantálja a remek futásteljesítményt és húzóerőt, valamint a könnyű karbantartást. Az abroncsok számos alkalmazási területen használhatók. A futókeveréket úgy alakították ki, hogy ellenálljon a sérüléseknek és a töredezésnek, valamint nedves körülmények között is megfelelő legyen a fékerő. A masszív karkasz az abroncsot erősen próbára tévő körülmények között is tartósságot biztosít, és újra is futózható.
A DRT pótkocsiabroncsok bevált mintázatához az egyedi kialakítású karkaszon egy kimondottan erre a célra tervezett futófelületi keveréket alkalmaznak. Saját osztályán belül ez az M+S (sár és hó) abroncs kiemelkedő futásteljesítményt nyújt, és egyenletes kopást biztosít. A pótkocsikra való abroncsok is újrafutózhatók.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


