A Nissan az új 163 lóerős, korszerű DIG-T 160 benzinmotorral bővíti az új X-Trail motorkínálatát. Az új 1.6 literes, turbófeltöltős négyhengeres motor, mely teljes mértékben megfelel a károsanyag-kibocsátásra vonatkozó, szigorú EURO6-os előírásoknak, a dinamikus teljesítményt alacsony szén-dioxid kibocsátással és rendkívül alacsony fogyasztással ötvözi.
A kifejezetten a Qashqaihoz hangolt, új 163 lóerős DIG-T motor fejlett turbófeltöltő-technológiát és a teljesítmény, valamint a gazdaságosság maximalizálását szolgáló számos más funkciót is felvonultat. Az új motor 5600 ford./perc-en 163 lőerős (120 kW-os) teljesítményt nyújt, nyomatéka pedig 240 Nm, amely 2000 és 4000 közötti ford./perc-en áll rendelkezésre. Ezek az értékek kiválóan szemléltetik a Nissan méretcsökkentési filozófiáját, és bizonyítják, hogy nincs feltétlenül szükség nagy hengerűrtartalomra az erőteljes gyorsulás és a sebességfokozatokon belüli jelentős dinamizmus biztosításhoz.
Akárcsak az új X-Trail kínálat összes többi motorja, az új, 163 lóerős DIG-T motor is stop/start technológiával felszerelt. A motor a Nissan ügyfelei által elvárt sima, dinamikus és minőségi vezetési élményt biztosítja. Az új motor a jelenlegi X-Trail motorkínálat leggyorsabbja: a 100 km/h-s sebesség eléréséhez mindössze 9,7 másodpercre van szüksége, végsebessége pedig 200 km/h.
Ennél már csak az új 163 lóerős DIG-T motor üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási értékei lenyűgözőbbek. Az új motorral ellátott modellek üzemanyag-fogyasztása az európai szabvány szerinti vegyes használat esetén mindössze 6,2 l/100 km, a szén-dioxid kibocsátás mértéke pedig 145 g/km.
Az új 163 lóerős DIG-T motor elsőkerék-meghajtású változatban hatsebességes kézi sebességváltóval érhető el a már megszokott Visia, Acenta és Tekna felszereltségi szinteken. A modell induló ára 6 490 000 forint.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


