A Toyota C-HR, a japán márka legfrissebb és túlzás nélkül legizgalmasabb modellje mostantól agresszív és lenyűgöző optikai csomagokkal is rendelhető – igaz egyelőre csak Japánban, de a legfrissebb hírek szerint a későbbi Európai bevezetés sem kizárt.
A Toyota-csoporthoz tartozó két tuningspecialista, a TRD és a Modellista összesen négyféle összeállítást készített, amitől még radikálisabb, még érdekfeszítőbb lesz a modell.
Az első az Aggressive Style elnevezést kapta. A csomagot LED-lámpákkal integrált, sportosabb első lökhárító, magasabb küszöbbetét, valamint új hátsó diffúzor és spoiler jellemzi. Máshová helyezi a hangsúlyt az Extreme Style összeállítás: fekete kerékdob és világos piros sárvédő, 16 colos keréktárcsák és természetesen az elmaradhatatlan lökhárító-módosítás jelzi az értő beavatkozást. A TRD azonban nem érte be ennyivel: sportos hangulatú üléskárpitozást és feszesebb felfüggesztést is kapott az autó.
A Modellista szintén két, markánsan eltérő pakkal lépett színre. Az Elegant Ice Style nevében hordozza a lényegét: nagy mennyiségben alkalmazott króm teremt elegáns hangulatot, újak a lökhárítók és a küszöbtoldat is. A Boost Impulse Style elnevezés a turbómotorok dinamizmusa előtt tiszteleg, és robusztus, mélyre nyúló első lökhárítóval, valamint LED-es fényszórókkal és 19 colos keréktárcsákkal igyekszik hódítani.
A Toyota C-HR, a márka új kompakt crossovere 116 lóerős, 1.2 literes turbómotorral vagy 122 lóerős, új generációs hibrid hajtással rendelhető. A 4,36 méteres modell ugyanarra a TNGA padlólemezre épül, mint a negyedik generációs Prius. A C-HR különlegessége a gyémánt hatású, határozott élekből és feszes felületekből építkező formavilág, amely a kategória talán legegyedibb modelljévé teszi az autót.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


