2019 márciusától a MINI benzinüzemű részecskeszűrővel szereli fel a kisautó-szegmens élsportolóit.

A kisautók mezőnyében a MINI kidolgozott sportolói nem csupán példaértékű hatékonyságukkal, de minden korábbinál alacsonyabb károsanyag-kibocsátásukkal is lélegzetelállító teljesítményről tesznek tanúbizonyságot: a részecske-kibocsátás módszeres csökkentése érdekében a brit prémiumgyártó 2019 márciusától a MINI John Cooper Works (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 6,9 liter / 100 km a hatfokozatú manuális váltóval és 6,1 – 6,2 liter / 100 km a nyolcfokozatú Steptronic sport automataváltóval; kombinált károsanyag-kibocsátás: 157 – 158 gramm / km a hatfokozatú manuális váltóval és 140 – 142 gramm / km a nyolcfokozatú Steptronic sport automataváltóval) és a MINI John Cooper Works Cabrio (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 7,0 – 7,1 liter / 100 km a hatfokozatú manuális váltóval és 6,4 – 6,5 liter / 100 km a nyolcfokozatú Steptronic sport automataváltóval; kombinált károsanyag-kibocsátás: 161 – 162 gramm / km a hatfokozatú manuális váltóval és 145 – 148 gramm / km a nyolcfokozatú Steptronic sport automataváltóval) modellpárosát már az alapfelszereltség részeként benzinüzemű részecskeszűrővel szereli fel.
A benzinüzemű részecskeszűrő így a kisautó-szegmensben elérhető, benzinmotorral hajtott MINI modellek mindegyikében a kipufogógáz-tisztító technológia szerves részévé válik.
A brit prémiumgyártó a MINI John Cooper Works és a MINI John Cooper Works Cabrio modellek esetében a benzinüzemű részecskeszűrőt az alapfelszereltségként kínált sport kipufogórendszerbe építi be, garantálva, hogy a MINI TwinPower Turbo technológiával dolgozó, 2.0 liter hengerűrtartalmú, 170 kW / 231 lóerő maximális teljesítményre képes négyhengeres benzinmotor letaglózó teljesítmény-leadása jellegzetesen sportos orgánummal, egyszersmind példaértékű károsanyag-kibocsátással párosul. Ezzel a MINI John Cooper Works modellpaletta mindegyik tagja maradéktalanul teljesíti a rendkívül szigorú Euro 6d-TEMP emissziós szabvány előírásait. A legkorszerűbb kipufogógáz-kezelő technológia bevezetése nem befolyásolja az élsportolók példaértékű üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási értékeit.
Az alapfelszereltségként kínált hatfokozatú manuális váltóval a MINI John Cooper Works 6,3 másodperc alatt teljesíti a 0-100 km/órás sprintet és 5,6 másodperc alatt sprintel fel 80 km/órás sebességről 120 km/órára. A MINI John Cooper Works Cabrio ugyanezt 6,6 másodperc, illetve 6,1 szekundum alatt abszolválja. A nyolcfokozatú Steptronic sport automataváltó mindegyik MINI John Cooper Works modell opcionális extrafelszereltségei között megtalálható.
A MINI John Cooper Works és a MINI John Cooper Works Cabrio modellpárosának színtiszta motorsport-hangulatot árasztó felszereltségi arzenálja az erőteljes, turbófeltöltésű benzinmotor, a 17” méretű MINI John Cooper Works könnyűfém keréktárcsákkal felszerelt sport futómű, a sport fékrendszer, a MINI John Cooper Works aerodinamikai csomag és a MINI John Cooper Works sportülések lélegzetelállító egységével kecsegtet. Sőt mi több, a legújabb élsportolók LED-technológiás első fényszórókat és LED-es hátsó lámpákat viselnek, utóbbiak a brit zászló motívumát örökölve hirdetik a modell brit gyökereit.
A legújabb személyre szabhatósági opciók között továbbá a MINI Yours Interior Styles belső felszereltségi csomag háttérvilágítással kiegészített, Piano Black zongoralakk-fekete árnyalatú utasoldali kárpitja, valamint az első fényszórók és a hátsó lámpák magasfényű feketére fényezett fészkeit, illetve a magasfényű fekete hűtőrácsot kínáló Piano Black Exterior külső felszereltségi csomag is megtalálható. Az extrafelszereltségi portfólió és az opcionális tartozékok legújabb tételei közé a vezeték nélküli okostelefon-töltés, a vezetőoldali útfelületre kivetített MINI logó, a MINI Yours Customised termékpaletta személyre szabható elemei és a megannyi MINI Connected digitális szolgáltatás is felkerült.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)






























![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)


![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


