AutóAddikt Hírek Az Év Magyar Autója 2022 Közönségdíját a Suzuki S-Cross nyerte el

Az Év Magyar Autója 2022 Közönségdíját a Suzuki S-Cross nyerte el

Nem véletlenül nyerte el az Év Magyar Autója 2022 Közönségdíját a Suzuki S-Cross. Egyértelműen figyelembe véve az ár-érték arányt, a praktikumot, a fenntarhatóságot, s nem utolsó sorban a remek minőséget; a végfelhasználók döntése megalapozott és egyértelmű.

Több ízben teszteltük már az Autóaddikt.hu hasábjain a remek S-Cross modellt, most is belebiggyesztünk a cikkbe néhány releváns gondolatot az 1.4-es lágy hibrid motorral szerelt, összkerekes verzió kapcsán. Ráadásul pont egy célirányosan felmatricázott modell járt nálunk a befotózás kapcsán.

Gyakran hallani, hogy ne ítéljünk az első benyomás alapján – azonban az S-Cross már az első pillantásra feltárja valódi karakterét. Egyből látszik rajta, hogy ez egy strapabíró SUV, amely kétséget sem hagy jelenléte felől – a túlméretezett felső és alsó hűtőrácsok figyelmet követelnek és kalandért kiáltanak. Közelebbről megvizsgálva azonban azt is észrevehetjük, hogy stílusos, elegáns és kifinomult járművel van dolgunk – fogalmaz a gyártó.

Az biztos, hogy az új Suzuki S-Cross mára teljesen beleégett tudatunkba. Alapvetően azért, mert így, pár hónappal a megjelenés után már jól látszik, hogy a kikövezett utat remekül tudja tovább folytatni, másrészt pedig azért, mert végre egy olyan korszerű autót kanyarított a Suzuki koncepcióként (is), amely bőven helyt képes állni a szegmenesen felüli kihívókkal szemben is. Bár azért inkább maradjon meg mindenki a maga kategóriájánál, akkor nincs félreértés.

Elég az hozzá, hogy a Suzuki S-Cross külleme, megjelenése alapján megkapja a jeles osztályzatot. Így, simán, minden sallang nélkül. Nem mondhatnánk, hogy egyedi, sehol sem látott formatervet hordoz, viszont azért a suzukis letisztultság és globális forma tekintetében meg tud maradni egyedi szereplőként is a porondon. 

Orr rész tekintetében a fényszóróbúrák húzottak, a szélek lépcsőzetesen tagoltak, s az egész összesség kifogástalanul épül egybe a tekintélyes díszráccsal. A felső negyedben húzódó krómcsík a prémiumjelleget hívatott előtérbe helyezni, bár ez manapság kategóriától és hovatartozástól függetlenül kötelező jelleggel van jelen. Az alsó szélekre helyezett ködlámpafészkek egyérteélműen a sportosságot domborítják, míg a hatalmas alsó beömlőrostély szintén.

Előző cikkLong Island felfedezése a MINI Cooper S Countryman ALL4 modellel
Következő cikk[TESZT] Suzuki S-Cross 1.4 Allgrip AUT 48V Hybrid GL+ – könnyed és egyben áthidaló megoldások