A BMW Group és a kínai BMW Brilliance Automotive Ltd. (BBA) a vadonatúj BMW 1-es limuzinnal új vezérmodellt készül a prémium kompakt járműkategória élére állítani.
A BMW első kompakt méretű sportlimuzinjának kizárólagos kínai bevezetésével minden korábbinál változatosabbá válik a BBA belépő szintű prémium modelljeinek termékpalettája, amely az Active Tourer egyterűek, a Sports Activity Vehicle terepjárók és a kompakt sportlimuzinok szegmensével immáron vadonatúj ügyfélcsoportoknak kínálja fel a prémium színvonalú vezetés élményét.
Miközben Kínában és világszerte egyaránt a prémium kompakt járműkategória napjaink legdinamikusabban növekvő autóipari szegmense, a BMW 1-es limuzin eme rendkívüli mezőny legsportosabb és legélvezetesebb limuzinjaként érkezik meg az utakra. A kizárólag Kínában készülő és piacra kerülő exkluzív modellt a BMW kifejezetten a kínai ügyfelek speciális igényeit szem előtt tartva tervezte meg, a vadonatúj négykerekű fejlesztési és tesztelési munkafolyamatait pedig kínai mérnökök közreműködésével végezték a bajor gyártó központjában. A BMW 1-es limuzin a legváltozatosabb kínai terepeken végzett közúti teszteket is teljesítette, eltérő vezetési körülmények, illetve éghajlati- és útviszonyok közepette. A vadonatúj BMW 1-es limuzin megtervezésekor a bajor gyártó mérnökei a modell számos pontját a kínai ügyfelek járműhasználati szokásai és az ország vezetési körülményei szerint alakították ki.
A BMW 1-es limuzin kiindulási alapját a BMW Concept Compact Sedan tanulmányautó adta, amely a 2015-ös Kantoni Autószalonon ünnepelte világpremierjét. A sorozatgyártásra kész modell a BMW jellegzetes karosszéria-arányai mellett a koncepció dizájnjegyeit is megörökölte. A vese alakú hűtőrács és a dupla fénygyűrűvel helyzetjelző LED-es fényszóró-pár olyan hamisítatlanul egyedülálló, egyszerre sportos és elegáns egységet alkot, amelynek köszönhetően a BMW 1-es limuzin müncheni gyökerei már első pillantásra felismerhetők. A jellegzetes BMW-dizájnnyelvezet az oldalsó ablaksáv és a C-oszlop találkozásánál elhelyezett „Hofmeister kink” sziluettben is visszaköszön.
A BMW 1-es limuzin a BMW Group innovációs erősségének és piacvezető járműkapcsolati szaktudásának legújabb bizonyítéka. A BMW ConnectedDrive információ-szolgáltató, szórakoztató és navigációs szolgáltatásait egyesítő széleskörű járműtechnológiai arzenál a bajor gyártó mindegyik ügyfelének jelentősen nagyobb utazási biztonságot, egyedülálló információ-gazdagságot és első osztályú menetkomfortot kínál. A BMW legkorszerűbb motorcsaládjának erőteljes, csúcstechnológiás megoldásokat felvonultató és innovációkban bővelkedő erőforrásai mindeközben a BMW Senjang városban működő helyi motorgyártó létesítményében készülnek, hogy a bajor gyártó négykerekűiben életre kelve páratlan vezetési élménnyel ajándékozzák meg tulajdonosukat.
A BMW X1 és a BMW 2-es Active Tourer sikeres piaci debütálása után hamarosan a BMW 1-es limuzinnal bővül tovább a BBA belépő szintű prémium modelljeinek termékpalettája, amely jelenleg öt, helyben készített BMW modellt állít csatasorba Kínában. A BMW ezáltal egy minden korábbinál vonzóbb modellpalettával képviselteti magát az ázsiai országban, ahol a BMW 1-es limuzin piaci bevezetésével még tovább növeli jelenlétét és versenyelőnyét.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)
































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)

![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


