Bemutatták az új, 2021-es modellévű Mercedes-Benz S osztályt. Az új luxusszedán lesz az első sorozatgyártású jármű, amelyet a Mercedes a bemutatással párhuzamosan megnyitó Factory 56 összeszerelő csarnokában építenek.
Az új Mercedes-Benz S-osztály az 56-os számú gyártóegységben, a németországi sindelfingeni gyárban készül, nem kessze Stuttgarttól. Az új összeszerelőcsarnok innovatív technológiákat és speciális munkafolyamatokat alkalmaz, amelyek eddig nem ismert, új tendenciákat szabnak az autóiparban. A gyártó a világpremierrel egy időben nyitotta meg a jövő autógyárát megfogalmazásuk szerint.
Ola Källenius, a Daimler AG és a Mercedes-Benz AG igazgatóságának elnöke elmondta: „Az S-osztály a Mercedes ikonja. Hihetetlenül lenyűgöző mindaz, amit technikai szinten nyújt. És ugyanolyan lenyűgöző, ahogy az autó mögött álló csapat a maximumot teljesítette a menetrend szerint, tekintettel erre a rendkívül összetett, magas szintű részletességet felvonultató és nagy figyelmet igénylő termékre.”
A Mercedes közleményében a következőkre is kitér: „Az új Mercedes-Benz S-osztály számos újítással újradefiniálja az autóipari luxus-szegmenst. Nem csak sokkal intelligensebb lett, hanem a vezetési élményt is új szintre emeli. A hangsúly itt a vezetőn és az utasokon van, akik minden érzékükkel képesek megtapasztalni a luxusszedánt, eggyé válnak vele. A Mercedes-Benz felhasználói élményének (MBUX) új generációja olyan innovatív lehetőségeket kínál mind a sofőröknek, mind pedig az utasoknak, mint maga az interakció személyre szabása. A beltér minden eddiginél jobban teljesíti a „harmadik hely”, az otthon és a munkahely közötti magánszféra összes igényét.
A gyártó az új S-osztály bepillantást enged az újonnan létesített ultramodern gyártóbázis működésébe, tudásába.
Fotók: Mercedes-Benz





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)
























































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


