AutóAddikt Exkluzív DeAgostini Wartburg 353 1:8 építés projekt DeAgostini Wartburg 353 1:8 építés – 1. lapszám: homlokfal, díszrács, lámpák

DeAgostini Wartburg 353 1:8 építés – 1. lapszám: homlokfal, díszrács, lámpák

Meg is érkezett a várva várt DeAgostini Wartburg 353 W első lapszáma. A csomagolás nincs túlbonyolítva, fóliázott műanyag tartóban vannak az alkatrészek elrendezve, minden külön számmal, szisztematikusan.

Az első pakk részét képezte az előfizetőknek járó gyűjtőmappa, néhány Wartburgot ábrázoló korabeli reklámposzter, egy összefoglaló-bemutató brosúra, valamint maga az első lapszám is, amely a Wartburg 353 történetére koncentrál. A szerelési útmutató is ebben a kiadványban található, az újság utolsó harmadában.

Az 1. lapszám a DeAgostini Wartburg 353 homlokfalát, annak minden tartozékát, valamint a lökhárítót tartalmazza. Mindezeken felül csavarokat, sokat, külön szortírozva, szintén azonosítószámokkal ellátva.

Az összeszerelés alapvetően szimppla, köszönhetően a részletes és érthető szerelési útmutatónak. Elsőként a homlokfal fő moduljára csavarozzuk fel a díszrácsot, valamint a díszrács mögötti kiegészítő elemet, majd jöhetnek a króm lámpakeretek, bele az üvegek, aztán a foncsor. Az egészet utána külön csavarozzuk, hogy legyen tartása az egésznek, figyelve arra, hogy tartsunk ellen a lámpatesteknek, hiszen már enyhe nyomástól is kipattan a helyéről. Amúgy minden a helyére illeszthető, tehát megvannak a sablonok, a kialakítások, így nehéz eltéveszteni például egy bal és jobb oldali lámpa tényleges helyét.

Miután minden a helyén (lámpabúrák), jöhet a homlokfal zárórésze. Itt is jó pár csavarral fogajuk fel a vaskos fémlemezt, és ezzel teljesen stabil lesz a lámpák felfogatása. A foglalatok megkapják a zárókupakokat (ide majd később nyilván LED izzók kerülnek, mert megvan az előkészítés), és jöhet is az első lökhárító.

Itt lényegében csak a rendszámtáblát, valamint a lökhárító gumibabáit kell a helyükre illeszteni. A rendszámtábla simán bepattintható, 3 felfogatással, figyelni kell a sorrendre, különben repedhet. A gumibabákat hátulról 1-1 csavar tartja a helyén.

Rendeld meg ezt a fantasztikus kiadványt  a kiadó weboldaláról a link segítségével, használd a WARTBURGAUTOADDIKT promóciós kódot és élvezd az előfizetéssel járó előnyöket!

Előző cikkMegújult az 1996-os Mercedes-Benz S500 L W140 hátsó ülőlapja
Következő cikkDeAgostini Wartburg 353 1:8 építés – 2. lapszám: gépháztető