AutóAddikt Exkluzív DeAgostini Wartburg 353 1:8 építés projekt DeAgostini Wartburg 353 1:8 építés – 25. lapszám: kiegyenlítőtartály, gyújtótekercsek; alakul a...

DeAgostini Wartburg 353 1:8 építés – 25. lapszám: kiegyenlítőtartály, gyújtótekercsek; alakul a motortér

A 25-ödik lappal a DeAgostini Wartburg 353 1:8 elért egy olyan stádiumba, amely már látni engedi a hamarosan elkészülő végeredményt. Persze ami a motortért illeti.

Elsőként összeraktuk a gyújtótekercseket. Érthetetlen, miért kell ennyire elaprózni a szerelés folyamatát – a gyújtótekrecseket 3 apró részből kellett 3 fázisban összecsavarozni. Nyilván ér elaprózni persze, így jün ki a 120+ lapszám, de akkor is. Frusztráló tud lenni egy idő után, ha a milliméteresnek sem mondható részleteknek tizenhétszer kell nagyjából nekifutni.

Miután elkészültünk a tekercsekkel, felapplikáltuk a doblemez belső felére, közvetlenül a lengéscsillapító védősapkája mellé. Ezután a kiegyenlítőtartály kupakját pattintottuk a helyére, majd felcsavaroztuk, és az alja is megkapta a pozícióját.

Jöhetett a dupla kábel toldásának berakása, majd az átvezetés a merevítő alatt, és csatlakoztatás a tűzfalra, közvetlen az akkumulátor mellett. Itt ismét le kellett bontani a doblemez csatlakozást, máskülönben nem fértünk volna hozzá a csatlakozó tüskéhez.

Összeraktuk megint, vigyázva arra, hogy a már felcsatlakoztatott kábelek ne szakadjanak le helyükről.

A jobb oldali doblemez is a helyén landolt, mehetett bele a dobbetét az előzőhöz hasonló módon, aztán a végén még jöhetett 2 rögzítőkampó, amelyek felcsavarozása nagyjából fél órát vett igénybe, annyira aprók voltak.

Rendeld meg ezt a fantasztikus kiadványt  a kiadó weboldaláról a link segítségével, használd a WARTBURGAUTOADDIKT promóciós kódot és élvezd az előfizetéssel járó előnyöket!