A koronavírus miatt 2020 helyett 2021 lesz a labdarúgó Európa-bajnokság éve. A szervezés javában zajlik, a Volkswagen, amely a rangos sportesemény hivatalos szállítója, Koppenhágában átadta használatra az első járműveket az UEFA helyi irodájának.
A világ egyik legfontosabb futballünnepének előkészítése hosszú hónapok óta zajlik az UEFA EURO 2020 tizenkét helyszínén. Az Európa-bajnokság hivatalos mobilitási partnereként a Volkswagen elsőként a dán fővárosban bocsátotta a helyi szervezőbizottság rendelkezésére a mindennapi munkához elengedhetetlen autókat. Hamarosan – legyen szó Budapestről, Münchenről, Rómáról vagy Koppenhágáról – az UEFA munkatársai két Volkswagen Tiguan és egy Volkswagen Caravelle segítségével végzik a munkájukat. A járművek mindkét oldalát a verseny hivatalos logója díszíti, a Volkswagen logót pedig az “Official Mobility Partner” (Hivatalos Mobilitási Partner) felirat egészíti ki.
Az Európa-bajnokság június 11-i megkezdéséig a Volkswagen flottája minden helyszínen, így Budapesten is fokozatosan bővül. A több száz autót számláló flottában hamarosan teljesen elektromos ID.3 és ID.4 modellek is szolgálatot teljesítenek. A Volkswagen célja, hogy az Európa-bajnokság során elsősorban az elektromos mobilitás témáját és az ebben vállalt vezető szerepét hangsúlyozza. “Nagyon reméljük, hogy a koronavírus-helyzet javulni fog az elkövetkező hetekben, illetve hónapokban, és hogy a bajnokság az eredeti tervek szerint valósul meg júniusban és júliusban” – mondta Stephan Franssen, aki az UEFA partnerségéért felel a Volkswagen marketing osztályán. “Természetesen készülünk az esetleges alternatív forgatókönyvekre, például helyszíni nézők nélküli versenyre is” – tette hozzá.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


