A 2021-es modellévre komoly műszaki módosításokkal készül a Lexus RC F. A minden téren tovább finomított Fuji Speedway különkiadás mindössze hatvan példányban lesz elérhető.
Bevezetése óta a középkategóriás prémium sportkupék piacának egyik legizgalmasabb példánya a Lexus RC F. A 477 lóerős, ötliteres V8-as szívómotorja üdítő kivétel a turbófeltöltőkkel, kompresszorokkal erősített mezőnyben: a lassan feledésbe múló, lineáris gyorsítóképesség, a csúcsteljesítményhez tartozó magas (7100/perc) fordulatszám és a V8-as blokk vérpezsdítő hangja utánozhatatlan élményt nyújt.
Utánozhatatlan, de nem fokozhatatlan: a 2021-es modellévre egy sor átgondolt módosítással tették még élesebbé, még precízebbé a Lexus legsportosabb típusát. További tömegcsökkentés, a Brembótól származó karbon-kerámia fékek, titán kipufogórendszer, valamint szénszálas kompozitból készült aerodinamikai elemek teszik különlegessé az autót – sajnos nem alapkivitelben, hanem csak egy szűk, exkluzív kör részére.
Ezek az értékes módosítások ugyanis csupán a mindössze hatvan példányban gyártandó Lexus RC F Fuji Speedway Edition vásárlói számára elérhetők. A Lexus házi fejlesztőközpontjaként számon tartott, ikonikus versenypályáról elnevezett különkiadás az alapmotoros RC kupéhoz is kérhető, visszafogott Cloudburst Gray szürke színben vagy a Lexus kínálatában most először megjelenő Arctic Blast Satin árnyalatban rendelhető – mindkettővel látványos kontrasztot alkot a kupé (külön rendelhető) szénszálas motorházfedele és tetőlemeze.
Bár az autóiparban a hangzatos festéknevek mögött gyakran átlagos árnyalatok szerepelnek, az Arctic Blast Satin egészen más: a félig matt karosszériakivitel a selyemfényű karosszériaszínek ragyogó tónusát kombinálja a matt felületek kopásállóságával, így tulajdonosai bátran beállhatnak a gépi autómosóba ezzel a különleges szépségű autóval. A Fuji Speedway Edition utasterét Alcantara betétekkel díszített, élénk piros bőrülések, valamint piros karbon dekorelemek teszik különlegessé.
Ráadásul a tulajdonos akkor is közel tudhatja magához autóját, ha történetesen nincsenek együtt: a Los Angeles-i MSTR manufaktúra ugyanis exkluzív karórát fejlesztett az autóhoz. Az automata szerkezetű kronográf ugyancsak az alapfelszerelés részét képezi; sötétszürke lünettája, piros öltésekkel varrott szíja, valamint az óralapon elhelyezett Fuji Speedway és F logók minden bennfentes számára egyértelművé teszik, hogy viselője egy különleges, kislétszámú klub tagja.
A 2021. modellévi Lexus RC F – a GT3 pályaversenyautója igen közeli, rendszámozható rokona – vásárlói akkor sem járnak rosszul, ha lemaradnak a hatvandarabos limitált szériáról: mostantól az alapfelszereléshez tartozik a holttérfelügyelet, a hátsó keresztirányú forgalomfigyelés és a fényre elsötétedő, fűthető külső visszapillantó tükrök – sőt, az alapmodell memóriás vezetőülése nem is rendelhető a Fuji Speedway Edition-höz. Módosították az utastéri felületkidolgozást, valamint a kormányagyat; emellett megjelent a digitális funkciók között az Android Auto okostelefon-integráció.
A speciális kiadás egyelőre csak az USA-ban kapható, de nem lennénk meglepődve, ha egyedi rendelés keretében pár darab Európa útjaira is eljutna.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


