A 2019-es modellévre megújult a Toyota Prius hazánkban is kapható konnektoros hibrid változata. A PHEV modell praktikusabb lett, mint eddig, ráadásul már most teljesíti a fél év múlva hatályba lépő károsanyag-kibocsátási előírásokat.
Az idén szeptember elsejétől kötelező érvényű Euro 6d-Temp EVAP-ISC minden eddiginél szigorúbban vizsgálja a párolgó emissziókat, valamint azt, hogy a jármű hosszú távú használata mellett romlik-e a hajtáslánc károsanyag-kibocsátása. A Toyota hálózatról tölthető hibrid járműve azonban már most, fél évvel a határidő előtt teljesíti az előírásokat, méghozzá anélkül, hogy ehhez módosítani kellett volna a hajtásláncot.
A 98 lóerős benzinmotorral és 53 lóerős villanymotorral felszerelt, 122 lóerős rendszerteljesítményű modell a valósághoz jobban igazodó WLTP mérések szerint száz kilométeren mindössze 1,2 liter üzemanyagot, valamint 10,0 kWh elektromos energiát fogyaszt, ami 28 g/km CO2-kibocsátásnak felel meg. A modell 8,8 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátora egy teljes feltöltéssel akár 55 kilométeren át képes hajtani a villanymotort, városi használatban megvalósítva a helyi károsanyag-kibocsátástól teljesen mentes mobilitást.
Amellett, hogy a március 14-től megrendelhető, 2019-es modell tulajdonosainak a legkevésbé sem kell aggódniuk autójuk környezeti kompatibilitása miatt, a Prius PHEV praktikusabb is lett. Mostantól ötszemélyes az utastér, módosult a multimédiás rendszer, bővült a karosszériaszínek és a testre szabási lehetőségek kínálata.
Az eddiginél is gazdagabb a Prius Plug-in Hybrid alapfelszereltsége: a modell minden piacon teljes körű Toyota Safety Sense biztonsági csomagot (ütközés előtti rendszer gyalogosészleléssel, sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, jelzőtábla-felismerő rendszer, automata távolsági fényszóró, adaptív tempomat, holttérmonitor, keresztirányú forgalomra figyelmeztető rendszer, fáradtságra figyelmeztetés), a legújabb generációs Touch & Go multimédiás rendszert, mátrix LED fényszórókat, tolatókamerát, intelligens kulcs nélküli nyitási és indítási rendszert, valamint ülésfoglaltság-érzékelő funkcióval felszerelt, kétzónás klímaberendezést kínál.
A feláras funkciók között JBL prémium audiorendszer, parkolórobot, head-up kijelző és 360 fokos panoráma kamerarendszer szerepel. Az utastér újdonsága a kormánykeréken és az erőátviteli rendszer irányváltó karján alkalmazott zongoralakk betétek, valamint az új, kiváló minőségű szövet üléskárpit. Az eddigi gránátalma-piros árnyalatot kárminvörös metálfényezés váltja fel, illetve új a palettán az éjfekete mica metálfényezés.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


