A BMW Group még tovább fokozza a tisztán elektromos meghajtású járművek vezetési élményét. A vállalat elektrifikációs stratégiáját követve a 210 kW teljesítmény/400 Nm csúcs forgatónyomaték leadására képes BMW iX3 az átfogó frissítést követően még inkább kiemeli a Sports Activity Vehicle (SAV) modell sportos vonásait. Az új BMW iX3 az alapfelszereltség részeként elérhető modellspecifikus M Sport csomaggal érkezik.
- A BMW iX3 (kombinált energiafogyasztás (WLTP): 18,9 – 18,5 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 0 gramm / km) átfogó frissítésével a bajor prémiumgyártó tisztán elektromos SAV modelljében nagyobb szerepet kapnak a sportos stílusjegyek, fokozódik a vezetési élmény, egyszerűbbé válik a jármű kezelése és a belső tér kialakítása még exkluzívabb karaktert kap. A friss formajegyek hangsúlyosan jelzik a tisztán elektromos középméretű prémium SAV modell és a BMW iX, valamint a BMW i4 modellekkel közös konceptuális és technológiai értékeket.
- Az új BMW iX3 az elektromos mobilitás új korszakának úttörőjeként lép színre. A BMW eDrive hajtáslánc technológia ötödik generációját elsőként megkapó modell egyedülálló módon nyújt egyszerre kifejezetten sportos teljesítményt, kivételes hatékonyságot és a WLTP tesztciklus mérései szerint hosszú, 460 kilométeres tisztán elektromos hatótávolságot.
- Az új BMW iX3 modell Münchenben, az IAA MOBILITY 2021 nemzetközi autóipari kiállításon mutatkozik be a nagyközönségnek, gyártása pedig – mind a helyi piac számára, mind export célokra – 2021 szeptemberében veszi kezdetét a BMW Brilliance Automotive senjangi egységében.
- Az új BMW iX3 modellen karakteresebb megjelenést kap az orr rész a megnövelt méretű vese alakú hűtőrácsnak, a 10 milliméterrel keskenyebb fényszóróknak és az új kialakítást kapott első köténylemeznek köszönhetően.
- Az új BMW iX3 szériafelszereltségként M Sport csomaggal érkezik. Az új M aerodinamikai keréktárcsák az alapfelszereltségként elérhető 19”-os méret mellett 20”-os méretben is rendelhetők. Az adaptív LED fényszórók szintén az alapfelszereltség részét képezik, a BMW Laserlight világításrendszer opcionális tételként rendelhető.
- A műszerfal közepén elhelyezkedő digitális kijelző átmérője 12,3 inch-re növekedett és a rajta elérhető kezelőszervek mérete is nagyobbá vált. Az új középkonzolon a sebességváltó kar, a BMW Controller, a Start/Stop gomb és a Driving Experience Control kezelőszervei, valamint az elektronikus kézifék helyezkedik el.
- A szériafelszereltség részét képezik az új Sensatec perforált kárpitozású sportülések és az új, sötét felületű Aluminium Rhombicle belső burkolatcsíkok. A BMW i Blue stílusjegyek a sebességváltó karon, a Start/Stop gombon és a kormánykeréken is visszaköszönnek.
- Az elektromos motor, a váltó és a hajtáslánc vezérlőelektronikája egyetlen közös házban kapott helyet. Helytakarékos kialakítás a hátsó tengely segédvázában, maximális teljesítmény: 210 kW / 286 LE, csúcsnyomaték: 400 Nm. A hátsókerék-meghajtású új BMW iX3 6,8 másodperc alatt képes felgyorsulni álló helyzetből 100 km/órás tempóra.
- Modellspecifikus nagyfeszültségű akkumulátor 80 kWh kapacitással. A Combined Charging Unit technológiával elérhető az egyenáramú, akár 150 kW-os gyorstöltés. A tízperces gyorstöltéssel a WLTP tesztciklus mérései szerinti 100 kilométer hatótávra elegendő energiával tölthető fel az autó. A felhasználóbarát és kedvező árú töltést kínáló nemzetközi BMW Charging hálózat egy egyszerű regisztráció után elérhető.
- A BMW Group a BMW i modellek esetében a fenntarthatósági szempontok tekintetében holisztikus megközelítést alkalmaz. Az elektromos motorok szinkronmotor-alapelv szerinti működése lehetővé teszi az erőforrások ritkaföldfémektől mentes sorozatgyártását. A BMW iX3 erőforrás-hatékony sorozatgyártásához a másodlagos nyersanyagok alkalmazása is hozzájárul. A BMW Group a nagyfeszültségű akkumulátorokhoz szükséges kobaltot és lítiumot ellenőrzött forrásokból szerzi be. A modell és a beépített akkumulátorcellák teljes termelési folyamatához szükséges energiát kizárólag megújuló erőforrásokból nyerik ki.
- Az új BMW iX3 modellhez két felszereltségi szint válaszható. Az „Inspiring” modellek metálfényezéssel, adaptív felfüggesztéssel, automata csomagtérajtó működtetéssel, panorámatetővel, elektromosan állítható ülésekkel, bőr bevonatú sport-kormánykerékkel és háromzónás előfűtés és előhűtés funkcióval ellátott automata klímarendszerrel érkeznek. Az „Impressive” felszereltségi szintű modellek a fentieken túl 20”-os könnyűfém felniket, akusztikus üvegezést, Vernasca bőrdíszítést, BMW Head-Up Display-t, Harman Kardon hangrendszert (Harman Kardon Surround Sound System) és a Hans Zimmer zeneszerző nevével fémjelzett BMW IconicSounds Electric portfóliót is megkapják.
- A vezetéstámogató-rendszerek kivételesen nagy tárháza érkezik az új BMW iX3-hoz az alapfelszereltség részeként, beleértve a Driving Assistant Professional csomagot kormányzó- és sávtartó asszisztenssel (Steering and Lane Control Assistant), valamint az automata Stop&Go funkcióval, automata sebességkorlátozás-asszisztenssel és útvonalfigyelő funkcióval dolgozó aktív tempomatot (Active Cruise Control with Stop&Go function, automatic Speed Limit Assist and route monitoring). Szintén alapfelszereltség a parkolóasszisztens (Parking Assistant) tolatókamerával (Reversing Assist Camera) és tolatási segédlettel (Reversing Assistant).
- Az alapfelszereltség részeként elérhető BMW Live Cockpit Professional rendszer felhő-alapú BMW Maps navigációs rendszerrel és BMW Intelligent Personal Assistant szolgáltatással érkezik. Szintén a szériafelszereltség részét képezi az Apple CarPlay integráció, az Android Auto előkészítés, a Remote Software Upgrade rendszer, valamint további digitális BMW Conncected szolgáltatások.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


