Erős, nagy tömeget vontathat és rendkívül praktikus: már rendelhető az új motor/sebességváltó-kombinációval kínált Sharan, amely így különösen ideális szabadidő-autóvá és vontatójárművé lép elő. A 4Motion összkerékhajtás és a hétfokozatú kettős tengelykapcsolós DSG sebességváltó mellett mindenekelőtt a Golf GTD modellből jól ismert, 184 lóerős rőforrás gondoskodik a sportosság és a gazdaságosság optimális együtteséről.
A tuning járművek és a gyári állapotú old timerek mellett minden évben feltűnik egy-egy különleges modell a Volkswagen-találkozón, így az autófanatikusok olyan modellekkel is megismerkedhetnek évről-évre, amelyekből mindössze egy tanulmány létezik a Földön vagy csak pár darab fut az utakon. Az október 1-i rendezvényre pedig már három különlegesen sportos négykerekű jön Németországból, melyek látványos elemei lesznek a találkozónak. Idén 40 éves a Golf GTI, – hiszen 1976-ban gördült le az első sportos szériamodell a gyártósorról -, így ebben az esztendőben ehhez a modellhez lesznek köthetőek a wolfsburgi kiállítási darabok.
Bőséges, 184 lóerő teljesítménnyel, és már meglehetősen alacsony, 1750-es percenkénti fordulatszámtól rendelkezésre álló 380 newtonméter maximális forgatónyomatékkal gondoskodik a Golf GTD palettájáról ismerős 2.0 TDI motor a dinamikus gyorsulási értékekről és a tekintélyes vonóerőről – ezúttal a Sharan számára, még utánfutó vontatása mellett is. Az alapkivitelhez tartozó, hétfokozatú kettős tengelykapcsolós sebességváltó (DSG) olyan lágyan továbbítja a motor erejét, hogy az indulások és a gyorsítások egyaránt különösen kényelmesen és dinamikusan zajlanak.
Az óriási, 2430 literes csomagtérrel, a 2400 kilogramm vontatható tömeggel és a laza talajon is stabil menettulajdonságokat, illetve a lehető leghatékonyabb vonóerő-átadási képességeket biztosító, elektronikus szabályozású összkerékhajtással a Sharan kiválóan felkészült a különleges feladatokra. Ennek megfelelően például a nehéz hajó- és lószállító utánfutók mozgatása sem okozhat számára problémát.





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)


































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


