Spanyol cégvezető vette át a Fiat Chrysler Automobiles Central&Eastern Europe Kft. (FCA CEE) irányítását. Alberto de Aza (45) szeptember elején foglalta el a magyar, a szlovák és a cseh piac importőri feladatait összefogó regionális vállalat ügyvezető igazgatói posztját Budapesten.
Alberto de Aza az FCA madridi központjából érkezett. A szakember az elmúlt több mint két évtizedben, számos nemzetközi autóipari vállalat felelős vezetői posztján bizonyított és széleskörű szakmai ismereteket szerzett.
A European University of Madrid gazdasági és üzleti karának elvégzése után, a MAN Trucks, majd a KIA Motors csapatában dolgozott.
Karrierje 2009-ben a Fiat csoportnál folytatódott. Az olasz autógyártó spanyol vállalatánál vevőszolgálati és műszaki igazgatóként, majd a FCA személyautó márkáinak kereskedelmi és értékesítési vezetőjeként egyaránt sikereket ért el. Legutóbb a Fiat és Abarth márkák ügyvezetőjeként dolgozott Spanyolországban. Folyékonyan beszél angolul és olaszul.
“Nagy örömömre szolgál, hogy a vállalat irányítását egy ilyen izgalmas időszakban vehetem át és tovább építhetem a Fiat csoport sikertörténetét. Az FCA széles márkaportfoliója és folyamatosan bővülő modellkínálata révén készen állunk nemzetközi cégcsoportunk piaci pozíciójának további növelésére és stratégiai céljainak megvalósítására. Mindehhez nagyban hozzájárulnak elismert márkáink és modelljeink, valamint az ügyfélelégédettség folyamatos fokozása” – jelentette ki Alberto de Aza.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)
































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)

![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


