2019. április 1-étől Bernd Körber foglal helyet a MINI márkaigazgatói székében.
A negyvennégy esztendős szakember ezzel visszatért a legendás brit márkához, amelynek márkafejlesztési részlegén már a BMW Group háza táján felépített pályafutása 2003-as kezdetekor is tevékenykedett. Bernd Körber ezt követően a MINI marketingépítési és termékmenedzsmenti részlegein dolgozott, majd mielőtt 2010-ben a BMW márkához igazolt, a MINI nemzetközi márkafejlesztéséért volt felelős. A bajor prémiummárka színeiben előbb a termékportfóliót kidolgozó stratégiai csapat irányítási feladatait látta el, majd Kínába költözött, ahol a BMW üzleti fejlesztéséért volt felelős. Miután visszatért Münchenbe, Bernd Körber a bajor prémiummárka nemzetközi márkastratégiával és márkafejlesztéssel foglalkozó részlegeit irányította.
„Bernd Körber személyében egy tapasztalt és abszolút jártas vezető érkezik a MINI élére” – mondta Pieter Nota, a BMW AG igazgatótanácsának BMW-értékesítésért, márkamarketingért és ügyfélszolgálati részlegért felelős tagja. „Várakozással tekintek a közös munka elé, amelynek gyümölcseként a MINI márkát a tisztán elektromos meghajtású, dinamikus, nagyvárosi jövő felé kormányozzuk” – tette hozzá.
2019-ben a brit prémiumgyártó a sorozatgyártásban kínált első tisztán elektromos meghajtású MINI modellel bővíti tovább hálózatról tölthető portfólióját, a MINI Cooper SE modellt pedig további hálózatról tölthető gépkocsik követik majd. 2020-ban a márka a valaha készült leggyorsabb MINI-ről, az új John Cooper Works GP modellről is lerántja a leplet.
Bernd Körber elődje, Sebastian Mackensen 2018. októberétől a BMW Group Németország értékesítési vezetőjeként dolgozik tovább.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)


































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


