Hosszas keresgélés után megtaláltuk a legmegfelelőbb hátsó lámpabura-szettet a teljes megújuláson áteső Mercedes-Benz S420 W140-eshez. Az ULO-t választottuk.
Elsősorban azért választottuk az ULO-t, mint beszállító partnert, mert egyedül ők gyártanak még jelenleg a Mercedes W140 szériához eredeti (genuine) lámpabura-szettet. A minőség, kialakítás, certificate – minden – teljes mértékben megegyezik a gyári Mercedes termékkel, ráadásul az ULO székhelye Stuttgartban, nem messze a MB-től található.
Nem volt egyszerű feladat tehát olyan buraszettet találni a 97-es W140-es Mercedesre, amely egyszerre eredeti, jó állapotú, és megfelel a kívánalmaknak.
Nyilván faceliftes modellről van szó (1995 utáni példány), így itt már a három részre tagolt szettet kell beépíteni: balos és jobbos lámpaburák, fehér irányjelzőkkel, valamint a középső, összekötő prizmacsík. A korábbi, 1991 és 1995 közt gyártott elsőszériás modellek esetében az alsó prizma egyben volt, és a hátsó lámpaburák alatt futott végig, egészen a sarkokig.
Miután felvettük a kapcsolatot az ULO-val, kiderült, hogy már out of stock van az összekötő prizmából, így csak a bal- és jobboldali lámpabura létezik gyártásban.
A rend kedvéért nézzük a MB gyári OEM számokat, valamint az ULO gyári számokat a buraszetthez:
Bal oldal, MB gyári szám: A1408207566, ULO gyári szám: 5693-09 Jobb oldal, MB gyári szám: A1408207666, ULO gyári szám: 5693-10 Közép, MB gyári szám: A1408205764, ULO gyári szám: 5696-01
Megrendeltük tehát a balos és jobbos lámpaburákat. A középső prizmacsík beszerzését a Mercibolt.hu vállalta, így teljes lett/lesz az összkép.
Az izzótartó frame-et nem cseréljük, felesleges, teljesen gyári és kitűnő állapotnak örvend. Az izzókat viszont mind egy szálig újakra váltjuk, így ezzel sem lesz gond. Az izzók beszerzését szintén a Mercibolt.hu-ra bíztuk.
Mint ahogyan korábbi, kapcsolódó cikkeinkben már megírtuk, azért vált szükségessé a W140-en a hátsó lámpaszett cseréje, mert az előző tulaj valamilyen okból kifolyólag színre fújatta a lámpasor alsó részét mindhárom elemen. Mivel ez alapvetően ugyan nem vészesen csúnya, de nem autentikus, s kissé fura, 124-es jelleget kölcsönöz az autó hátuljának – úgy döntöttünk, mennie kell, és ildomos az eredeti megközelítést visszaállítani.
Az ULO egy kiterjedt műszaki portfólióval rendelkező németországi cég, elsősorban Mercedes-Benz világítástechnikai és egyéb kiegészítő termékeket (például oldaltükrök) gyárt, aftermarket jelleggel, OEM gyári minőségben. Jelenleg ők az egyetlenek, akiktől a gyárival azonos minőségű, hasonló, a MB által védjegyzett tanúsítvánnyal rendelkező hasonszőrű termékeket lehet beszerezni, akár öregebb Mercedesekhez is.
Mercedes-Benz hátsó lámpaburák: https://ulo.de/sites/default/files/attachment/ulo_assortment_rear_lights.pdf
Az ULO honlapja: https://ulo.de/en
Együttműködő partnerek: Classic Vehicle Hungary, Zöld Autószerviz, MerciBolt.hu, Hankook Tire Magyarország, ULO
Fotó: Canon / Camera Kft.
Utómunka: Acer





![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-180x135.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)







































![[TESZT] Ford Explorer EV Premium Extended Range – kiadós, remek teszthét Angliában](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-explorer-ev-uk-anglia-teszt-autoaddikt-38-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Grande Panda 1.2 110LE 48V MHEV LaPrima – stílusos városi kényelem](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-grande-panda-1-2-mhev-teszt-autoaddikt-4-100x75.jpg)
![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)


