A T-Roc R formájában a Volkswagen 2017-ben nagy sikerrel bevezetett crossover-sorozata új csúcsmodelljét mutatja be a Genfi Nemzetközi Autószalonon, 2019. március 7-e és 17-e közt.
A Volkswagen R GmbH által készített „erőmű” korántsem csupán meggyőző teljesítményével kelt mély benyomást, a Volkswagen T-Roc R sportos adottságait semmi mással össze nem téveszthető, R-specifikus külső és belső dizájnelemei is hangsúlyozzák.
A kompaktkategóriában kínált modellpalettáját 2017 végén bővítette a Volkswagen a teljes egészében új fejlesztésű T-Roc crossover-családjával. Optimális méretek kívül, nagyfokú funkcionalitás belül – e stílusos sokrétű tehetség a kompakt ferdehátúak dinamikájával ötvözi a SUV-modellek sokoldalúságát, a T-Roc így a nagyvárosban éppúgy otthon érzi magát, mint a világ legizgalmasabb útjain.
A T-Roc harmonikus koncepciója ügyfelek sokaságát hódította meg, 2017. novemberi piaci bevezetése óta világszerte már mintegy 200 ezer példányban értékesítették. Az új T-Roc R most hangsúlyosan sportos változattal bővíti tovább a kompakt crossover-sorozat eleve széles palettáját, azon egyéni karakterű vásárlókat is megszólítva, akik éppoly nagy hangsúlyt fektetnek a stílusos fellépésre, mint a kiemelkedő menetteljesítményekre.
Az új T-Roc R modellt a Volkswagen R GmbH fejlesztette és tesztelte, egyebek mellett a legendás Nürburgringen. A munkát olyan versenyzők szakértelme is segítette, mint Petter Solberg WRX-világbajnok, illetve Benjamin Leuchter, a Volkswagen gyári pilótája.
A Volkswagen R GmbH a Volkswagen AG teljes tulajdonú, önálló leányvállalata. Az „R” jelzés „Racing” jelentése már az első modell, a Golf R32 óta a versenysporttal kialakított szoros kapcsolatra utal.





![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-180x135.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-180x135.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-180x135.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-180x135.jpg)
































![[TESZT] Jeep Grand Cherokee 2.0 4xe PHEV Summit Reserve – az egyik legikonikusabb amerikai Európának](https://www.autoaddikt.hu/kepek/jeep-grand-cherokee-2-0-4xe-phev-summit-reserve-teszt-autoaddikt-24-100x75.jpg)

![[TESZT] Fiat Scudo 2.0 Mjet 180 LE AT8 L2 Crew Cab – szállításra, és 6 személy utazásához is kiváló](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-scudo-2-0-mjet-crew-cab-teszt-16-100x75.jpg)
![[TESZT] Fiat 600 Hybrid 1.2 100LE 48V MHEV LaPrima – frissesség, üdeség, Olaszország](https://www.autoaddikt.hu/kepek/fiat-600-mhev-hyvrid-laprima-teszt-autoaddikt-2-100x75.jpg)
![[TESZT] Mazda2 TS2 (2007) – ideális választás városba és agglomerációs közlekedéshez](https://www.autoaddikt.hu/kepek/mazda-2-2008-teszt-autoaddikt-1-100x75.jpg)
![[TESZT] Ford Puma Gen-E – a kompakt városi crossover jövője](https://www.autoaddikt.hu/kepek/ford-puma-gen-e-teszt-autoaddikt-34-100x75.jpg)


